Kannattaako tipaton tammikuu?

Seuraa 
Liittynyt18.8.2015

Kerro, mitä mieltä olet tipattoman tammikuun hyödyistä. Onko tipaton tammikuu toimiva terveysteko vai vain tekosyy juoda kaksinkertaisesti helmikuussa? Pystytkö itse olemaan kuukauden tissuttelematta?

Kommentit (5)

Vierailija

Tottakai tipaton tammikuu kannattaa. Terveyden kannalta yksikin juomatta jäänyt annos on hyväksi. Ehkä kuukauden aikana voi löytää parempaa tekemistä juomisen tilalle. Itse käytän alkoholia tosi harvoin ja silloinkin vain ehkä yhden annoksen, siis ehkä viisi annosta vuodessa. Työssäni hoidan vanhuksia palvelutalossa, ikävintä on se kun jotkut miehet on juoneet perheen pois elämästään ja jouluna ei lapset muistaneet edes kortilla, en syytä niitä lapsia vaan alkoholia.

Vierailija

Niin no, kohtuus kai kaikessa.
Mutta kyllä herättää hämmennystä, kun toiset terveysasiantuntijat vannovat jokailtaisen punaviinilasillisen ihmeitä tekevään voimaan ja toiset ehdottavat lähes absolutismia.
Niinpä teen niinkuin itse parhaaksi näen. Jos minä tai läheiseni eivät joudu alkoholinkäyttöäni häpeämään, niin mitä luultavimmin olen silloin oikealla tiellä. Humalaan en ole päässyt pitkään aikaan, koska en sitä miellä kovin viehättäväksi olotilaksi.
Että minun kohdallani tipaton tammikuu onnistuu ihan varmasti mutta en tiedä edelleenkään, onko se terveellistä. %)

Vierailija

Selvästi vaikutusta on tullut juuri keskivartalolle. Olen pitkään painiskellut muutaman ylimääräisen vatsanseudulle asettuneen kilon kanssa. Ja nyt ne ovat poissa. Aloitin tipattoman jo Joulukuun alussa ja nyt on jo 8 viikkoa takana. HIp hurraa. Mulla ainakin kannatti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat