Vasemmalle lantioon heijastuva alaselkäkipu

Vierailija

Nyt oon jo vähän päälle viikon kärsiny vihlovasta kivusta selästä ja aina välillä heijastuu suunnilleen tohon vasemmalle puolelle lantiota. En ihan osaa paikantaa, mutta on siis vihlova; välillä kipu on isompi, välillä pienempi ja toisinaan kipua ei ole ollenkaan, sitten taas tulee :/ Olen 17 vuotias tyttö, urheilen suht säännöllisesti ja perus terve, bulimista taustaa tosin. En sitten tiedä voisko olla jotain yhteyttä sillä tähän? Ja nyt on muutaman päivän ajan ollut hieman lämpöä, mutta taitaa olla jotain nyt liikkuvaa virusta vaan.
Mutta osaisikohan yhtään kukaan valottaa, että mistä mahdollisesti olis kyse ja koska lääkäriin jos kannattavaa? :)

Kommentit (5)

Vierailija

Olisiko noidannuoli iskenyt tai iskias, jokin lihas krampissa/jumittunut?
Näitä oireita mulla ollut nuorempana paljonkin.
Kyllä kannattaa lääkäriin mennä, siellä tehdään semmoisia testejä,
liikesarjoja joiden perusteella vika löytynee. :O

Vierailija

lonkkanivelen limapussin tulehdus, bursiitti vois olla jos oot paljon liikkunut/rasittanut. lepoa ja joskus auttaa jos pistetään niveleen solometia

Vierailija

Voisin vihjaista että koska liikut paljon voi olla kyse myös ns. yli-liikkuvasta SI-nivelestä jos kipu kohdistuu selkärangan vasemmalle puolelle siellä lantiossa on SI-nivel joka voi lukittua tai olla yli-liikkuva ja jos nivel yli-liikkuu kipu on "iskevä ja tulee liikkuessa. Itsellä se tuntuu kuin jalat pettäisivät ja viiltää ala selkään, siihen voisit saada apua vaikka fysioterapiasta.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat