Ystävä Hyvinkäältä

Vierailija

Hei! olen 40+ sinkku nainen ja muuttanut Hyvinkäälle 1kk sitten enkä tunne täältä ketään.Olisi mukava saada saman ikäistä seuraa lenkille,kahville,tanssimaan.Jos täältä löytyy Hyvinkäällä asuvia,niin laittakaa viestiä,niin tavataan ja katsotaan minkälainen ysävyys meille syntyy.terveisin Yksinäinen Hyvinkäällä.

Kommentit (6)

Vierailija

Hei, olisi mukava tavata ja tutustua, mutta laitatko yhteystietojasi näkyviin, omia tietojani en tänne julkisuuteen kaiken kansan luettavaksi ja väärinkäytettäväksi haluaisi liittää, aiheesta on aiemmin huonoja kokemuksia.

Pitäisi ostaa prepaid-kännykkäliittymä tai avata joku ilmaissähköpostiosoite tätä varten, mutta jätän tällä kertaa väliin.

Meistä voisi tulla hyvätkin ystävät,
nimin. Mies Hyvinkäältä

Vierailija

Hei! Vieläkään en ole onnistunut löytämään täältä Hyvinkäältä 40+ seuraa lenkille zumba seuraa.Olisi mukava saada ystävä täältä kun en tunne ketään.Jos käyt zumbassa ja sinusta saisi ystävän niin ottaisitko yhteyttä niin katsotaan millainen ystävyys meille tulee.

Vierailija

Hei,

etsin myös ystävää Hyvinkään alueelta. Olen 37-vuotias nainen.
Asun eri paikkakunnalla mieheni kanssa, joten arki-illat ja välillä viikonloput olen usein yksin. Kaipaan seuraa lenkille, leffaan ym.

Onko sinulla anonyymia emailia, johon voisi kirjoittaa? Omani ovat kaikki nimelläni, joten en halua laittaa sitä tähän kaikkien näkyville.

Vierailija

hei! minulla ei ole anonyymia meiliä joten en uskalla laittaa tähän meiliäni.miten sinulle sopisi tavata ja tehdä lenkki vaikka ensi viikolla täällä hyvinkäällä?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat