Sivut

Kommentit (198)

Ei sun kannata alkaa laihduttaa.

kun olin ikäisesi olin 158cm pitkä ja painoin 67kg.

minua se ei haitannut ja jatkoin elämää.

nyt 16 vuotiaana olen 168cm pitkä ja 54kg

minulla on c kupin rinnat.

panosi kyllä tasoittuu,et ole vielä edes yhtä lihava kuin minö olin joten jatka elämääsi,syö terveellisesti ja liiku mahdollisimman paljon!

onnea ja menestystä sulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon 13, 155-158 cm en oo varma ja painan 58 kg ja oon tavallaa iha tyytyväine itteeni mut silti... melkee mun kaikki kamut painaa jtn 40-50 kg ;( haluisin pudottaa painoo... miten onnistuu ?

Hups..

Olen 12 vuotias ja painan 59kg kun viimeksi katsoin.. pituutta on siis 153cm kun viimeksi mitattiin.. D: Auttakaa mua laihduttamaan mahdollisimman nopeasti ja kevyesti?

Vierailija

Olen 13v pituus 158-160 paino 56-57. En tiedä mitä jotkut tääl valittaa.? Monet kuulostaa alipainosilt eikä kukaa ylipainoselle. Itse oon terkkareiden ja laskureiden mukaan normaali painonen ja raja tulis vast jossai 59kg. Alotin nyt tota viis päivää sit mun ensimmäisen oikeen dietin. Ennen ne dietit on ollu sellasii jotka loppuu heti seuraavan päivän tai ei oo ollu motiivii tai mitää, mut nyt mä otan tän oikeesti tosissaa koska mä oon tottunu syömään niiku lähes joka päivä herkkuu ja kattoo paljon telkkaa ja siin samal syödä hirveesti kaikkee. Mut mä sanon jo nyt niille jotka on huolissaa tälläste nuorten laihdutuksest et mun tarkotus on ainoostaa liikkuu enemmä, saada parempi kunto, syödä terveellisemmi ja olla hieman kiinteempi. Ja mä en oo koskaa enne ymmärtäny et miten voi muka saa'a syömishäiriön koska oon ain tykänny hirveesti herkuist mut nyt mä tänää tajusin miten helposti niin voi käyä. Ku mä aloin miettii nyt illalla et mitäs oon syöny tänää nii mä järkytyin pienesti ku tajusin et oon syöny vaa nuudelikeiton, 3 lihapullaa, perunan, välipalakeksin ja 2 kuppii kahvii ja mul on ollu tosi pitkä päivä... Mut toivotan onnee kaikille jotka tarvii motiivii ja toivon et ihmiset ei ala anorektikoiks. :)))

jesse kristuksinen

Itse olen 14v. Ja pituutta on 171cm ja painoa 84kg en tykkää liikkua, terveyden hoitajan mukaan kylläkin liikun juuri sopivasti ja syönkin tervellisesti, ainoa huono juttu oli että salaattia olisi hyvä syödä enemmän. Niin no mutta vaika syön hyvin ja liikun juurisopivasti niin painoa tulee silti runsaasti. Vuodessa painoa oli tullut noin 15kg. Ainoa moitittava asia on että juon alkoholia, mutta sekin on noin 2-5 viikon välein yksi känni. Tarvitsen jotain apua. Joku hyvä harrastus sellaiselle "kovis jätkälle", mielellään joku väkivaltaan tai lihaskuntoon liittyvä, ei juoksua! Jotain Porin seudulta. Kiitos etukäteen vastauksista. ?

Faktat tiskiin!

Tottakai 14-Vuotias sotanorsu haluaa laihduttaa ku pituutta 170 ja painaa 67 kg ! Älkää sanoko että ei tarvitse ajatella painon pudotuksia... totta hemmetissä pitää!! Sua ruvetaan kiusaa yläkoulus jos oot vähänki ylipainonen... Se nyt on vaa elämää. Koskaan terveellisempi ruokavalio ja tietoinen laihdutus ei ole pahasta!

Vierailija

Olen 10.v. Pituus: 145cm,mutta painoani välillä pelkään kertoa koulussa tai jossain muualla. Koska useat luokastani painavat 30kg ja ovat saman pituisia osa pidempiä. Ja itse painan 45kg. Tunnen itseni lihavaksi. Enkä tiedä miten laihtua, ja moni laihdutus jutuista on aikuisille.

Mitä teen sitten. vastaisitteko tähän viestiin?

Sissi:/

Oon kohta 13v ja luulen että oon liian pullee ja läski luulen että en löydä sitä rakkautta kun kaikilla kavereilla on poikkikset en tiiä onks tää turha mut aattelen tollee niinku joka päivä🤖

Vierailija kirjoitti:
Olen 12 vuotias ja painan 59kg kun viimeksi katsoin.. pituutta on siis 153cm kun viimeksi mitattiin.. D: Auttakaa mua laihduttamaan mahdollisimman nopeasti ja kevyesti?

Nopeasti ja kevyesti ei kuulu samaan ryhmään. Voit laihduttaa joko kevyesti, mutta pitkään (esim syömällä oikein) tai nopeasti, mutta rankasti treenaamalla.

Vierailija

Itekkin oon 13 vuotias ja n. 158cm pitkä... painan tällä hetkellä 55-58 kg ja omasta mielestäni mulla kyllä on ylipainoa mun pituuteen nähden. Mulla on sle ja astma, joten mun lääkkeet nostaa kanssa painoa. Lääkärin mukaan mulla on noin 20% ylipainoa. Oon ettiny netistä laihdutusvinkkejä, vaikka ilman tuloksia tällä hetkellä. Millekkään nälkäkuurille en oo lähössä, koska tiedän itekkin että siihen voi kuolla. Herkut ajattelin jouluun asti jättää pois. Muusta en sitten vielä tiiä kun nyt tulee pakkaset ja astman kanssa lenkkeily ei oikeen kylmällä ilmalla toimi.

Vierailija

Oon 13v painan 64kg ja oon n.153cm pitkä harrastan jalkapalloa 2-6krt treenit viikos käyn lenkeil jokatoinen viikko ja teen jokaviikko vatsalihaksia. Oon hirveen painava ja mul o läski maha ja läskit jalat miten saisi 2kk laihduttua ja joku vois laittaa vinkkii syömisistä en ala kunnolla kyttää mitä syön mut kertokaa mitä voisin vältellä. Ja treenivinkkei en voi käydä kuntosalilla koska tällä porissa on 15 ikäraja niihin. Apuja

Vierailija

Minäkin olen 13v, ja painoni heittelee 48-58kilogramman välillä. Pituutta minulla on n. 165cm. Mielestäni en ole kovin "läski", mutta tahtoisin silti kiinteyttää vatsaanii yms.

Itse suosittelisin ikäisilleni suhteellisen terveellistä ruokavaliota, riittävästi ulkoilua: Kouluun ja kotiin kävely, koiran kanssa lenkkeily, kavereiden kanssa ulkona oleminen yms. Myös kyykyt ja vatsalihasliikkeet ovat tehokkaita. Murrosiän kynnyksellä olevan pitää myös muistaa nukkua ja juoda hyvin ;-) (ps.tiedän että tämä on jo melko vanha ketju)

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat