Sivut

Kommentit (201)

12v

olen 12v tyttö kohta 13v. painan 62kg ja pituutta 158cm. olenko lihava? olen pyöreähkö. haluaisin laihduttaa 8-12kg ja pömppömahan pois ja haluaisin reidet erilleen toisistaan. kävelen kouluun ja kotiin ja liikun muutenkin vähän. Kertokaa hyviä laihdutus vinkkejä?

Vierailija

Oon ite 12v ja en koe olevani lihava, mutta mulla on toinen ongelma... Aina ku syön nii mun maha kasvaa/ turpoaa. Ja se ärsyttää koska näytän vähä lihavalta ja Iha niinku mulla ois joku "vauvamaha" siihen ei siis tuu läski vaa se on vaa kova ja niinku vaa turpoo. En tiiä mikä mussa on vialla eikä se ees kuulosta nii pahalta mut se on... Mietin vaa että lähteeköhän semmonen ns. "Lapsen maha" ku kasvaa. Eli maha ei oo enää nii iso...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon siis 12v, 151cm pitkä ja painan 37-38kiloo enkä oo läski mut siis mun maha turpoaa. En kato ikinä mun painoo vaan peiliä että miltä näytän. Ja sillon ku mä syön ja mun maha kasvaa nii näytän valitettavasti vähän lihavalta vaikka en oo... (Tosta äskeisestä viestistä jatkoa siis)

kinuski

Apuaaaaa en mä osaa syödä terveellisesti tai liikkua mä oon nii laiska ja jos lihoon 4kiloo nii sit oon jo ylipainoinen väkisin tässä yritän aamupalaa vääntää mutta en pysty ku mietinki! :-(

...

Minäki oon 13v. Olen 148cm pitkä, ja painan 34kiloa . Olen ihmetellyt miksi olen näin lyhyt, koska isommat sisaret olivat pidempiä samassa iässä.

Vierailija

syö terveellisesti ja muista liikunta.Itse olen hoikka ja noudatan terveitä elämäntapoja. Älä syö herkkuja esim. karkkeja,sipsejä ja keksejä. ja juo mielummin vettä kuin limsaa. Ehkä auttaa.

Sinja

Miten voisin laihduttaa 50 päivän sisällä 3-4 kiloa, kun olen melkein 13 vuotta, 156 senttimetriä pitkä ja painan 62 kiloa? Pidän kovasti pyöräilystä ja vatsoja kuin selkiä on helppo ja kiva tehdä.

Minävain

Olen myös 13 ja painan 46. Tunnen olevani ihan normaalin kokoinen, mutta joskus tuntuu siltä kun katsoo peiliin että haluaisi laihtua....:)

Alipainoinen?

Olen 12v poika painan vain 35kg ja pituutta on 144cm kaikkien mielestä olen todella laiha ja lyhyt olen tosin monia kavereitani lihaksikkaampi/kestävänpi toki olen lyhyt eli painan vähemmän mutta olenko alipainoinen ? D:

Vierailija

Hei! Olen 13 vuotiast mutta kohta 14. painan 54 kg. Pituus on 156 cm. Tunnen oloni hirveäksi läskiksi. Onko minulla normaali paino? Kiitos vastaajalle! Haluan vain tietää onko paino ok!

Surullinen

Hei! Olen 13-vuotias poika paina 54 kg. Pituutta on 156 cm. Olenko liian lihava? Jos olen haluan tietää vinkkejä syömiseen ynm. Kiitos vastaajalle!!

Vierailija

Moi! Oon siis 12, tänä vuonna täytän 13. Oon tyttö ja tunnen itseni erittäin lihavaksi. ... enkä vain tunne niin vaan tiedän että olen lihava. Olen n. 163 cm ja painan 63 kg. Pidin tänä vuonna herkkulakon joka kesti 5 kk. Huomasin kyllä muutosta mutta olen vieläkin läski. Teen jumppia yleensä joka toinen päivä(välillä useamminkin), meillä on kaksi koiraa joita ulkoilutan suhteellisen jyrkässä mäessä iltapäivisin, harrastan myös uimahyppyä ja rullaluistelen suhteellisen usein, välillä lenkkejä jotka ovat lähellä parikymmentä kilsaa. Olen siirtymässä yläkouluun ja minua pelottaa ettei minua hyväksytä ja minua aletaan kiusaamaan. Toivoisin siis että joku vastaisi ja kertoisi miten saisin painoa pudotettua ja kiinteytettyä kroppaani.
Kiitos!

Vierailija

Ite oon myös 12-v ja täytän 13 (eli siis siirtymässä ylä-kouluun) Oon tyttö,pituutta mulla on noin 165cm ja painan 52kg. Olenko ylipainoinen?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat