Sivut

Kommentit (201)

Eeva

Oon myös 13 vuotias. Oon 155-160 cm pitkä ja painan noin 35kg (en tiiä onks se likaa), mut en yhtään tykkää siitä, että reidet on ihan kauheen läskit. Mitä voin tehdä? Oonko liian läski?

Apuatarvitseva

Laihdutusvinkei 13 v tytölle?
Painoo noin 41Kg ja pituutta noin 170cm. Mitä vinkkei teil on? Ite oon kokeillu vähentää kalori saantii eli en syö aamiaista enkä välipalaa ja koulussa vaan vähän leipää. Mun pitäis käydä varmaa joka päivä 10km lenkillä mut mun käsi on murtunu ni en voi liikkuu kunnolla. Voiko kukaan auttaa?
Kiitos

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse olen 13v. Täytän kukkaudrn päästä 14 ja olen poika 154cm pitkä ja painan 64kg. Pelaan jalkapalloa 3 kertaa viikossa, lenkkeilen ja syön terveellisesti mutta mikään ei auta mitä tehdä? Olen ihan masennuksen partaalla.

13v_mimmi

Ite 13/03 154/40. Läskejä löytyy :( onneks alotin sellasen 100 päivän punnerrusjutun. Ja oon yrittäny vetää leukaa ja tehä vatsalihasjuttuja ku terkkarilla sano et selkä 4 astetta vinossa. Sais tän pömppömasun pois ku muutenkaa ei mee elämä iha täydellisest..

S.

Olen 12 vuotias tyttö ja painan 60-65kg eli olen todella lihava. Miten saisin painoa pudotettua. Karkkia en syö hirveästi enkä herkkuja. Käyn lenkeillä muutaman kerran viikossa. Harrastan myös tanssia. Voisitteko kertoo jonkun selvän kunto ohjelman ja ruokavalion.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei, olen 13 vuotias 161cm pitkä ja painan välillä 57 ja 59 kg eli painoni heittelee paljon. Mistä tuo johtuu? Mutta kuitenkin haluaisin laihduttaa ja tarvitsisin siihen apukeinoja. Huomioitavaa on kuitenkin se, että asun kotona parin muun sisaren ja äitini ja isäni kanssa. Eli nyt jotain hyvää apukeinoa painon pudotukseen koska koen olevani erittäin lihava. Kiitos jo etukäteen auttaville ! :D

moi

hei olen 13 vuotias tyttö ja olen 160 cm ja painan noin 55 kiloa onko se paljon. Urheilen paljon ja harrastan pesäpalloa kilpatasolla mutta syön herkkuja aina joskus melkein joka toinen päivä . Olenko lihava

Vierailija

olen 12 vuotias ja painan 50 kg ja 160 cm pitkä...
luokkani tyttöjen mielestä olen nopea ja urheilullinen ja ennen olinkin mutta sitten minulle diaknosoitiin polven rakennevarjaatio. polvi oli kipeä ja urheilu jäi pois. rupesin lihoa ja niin.
pahinta on että kaverini pitää minua urheilullisena vieläkin ja oikeasti olen lihava.
ei minua painoni haittaa mutta löllyvä läski maha

Vierailija

Moi! Oon 12 v. Tyttö ja olen noin 149cm pitkä ja painan noin 46kg minusta tuntuu, että painan ikäiselleni liikaa? Haluaisin tietää onko tuo normaali paino ikäiselleni vai painanko liikaa?

Sivut

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat