Vierailija

Moi! En tiedä olenko liian painava olen 13v tyttö ja olen 151cm ja painan 54kg minun kaveri on 167cm ja painaa 48kg ja on myös 13v tuo on yksi syy varmaan miksi tunnen itseni erittäin läskiksi voitteko kertoa olenko teistä läski jos olen millainen treeni olisi hyvä tanssin melkein joka päivä yksin ja kerran viikossa käyn ohjatussa tanssissa!

Kommentit (2)

Hei! Luulen että olet hieman ylipainoinen, mutta et suoraan sanottuna läski pituuttasi kohden, mutta koska olet kasvavassa iässä, painosi luultavasti alentuu, kun kasvat pituutta. Älä koskaan vertaa itseäsi muihin, kaikilla on erilainen kroppa ja eri aineen vaihdunta. Tanssiminen on hyväksi, sillä se on aerobista liikuntaa eli siinä kehon lihakset pääsevät tekemään työtä. Mutta jos tanssi ei riitä sinulle, niin voisit vaikka käydä lenkille säännöllisesti esim. 2kertaa viikossa tai miten itse nyt haluatkaan. Mutta pääosin ruokavalio ja lihasten lepo on tärkeää ja myös riittävä uni ja veden juonti. Itse olen 15v ja olen 171cm/52kg, olen kyllä alipainoinen, mutta en vaarallisesti. Aina olen ollut laiha ja siro kehon rakenteeltani. Tuota kaavaa kun toteuttaa, niin muuta ei oikeastaan tarvi tehdä, ellei halua treenata lihaksia niin sitten netistä löytyy erilaisia treeniohjelmia, mutta sinun ikäisenä en miettisi noin paljon asioita painoon liittyen.

etole

Et ole ylipainoinen, vaan ihan normaalin painoinen. Kaverisi, joka on 167cm pitkä ja painaa VAIN 48kg on pituutensa nähden ihan liian alipainoinen. Kaverillesi normaali paino olisi jotain 60-68 kg. Olen itse 161cm pitkä, ja painan 64 kg ja näytän hoikalta. Ja sehän on sama, kuin 151cm ja 54 kg. Muista että terveellisesti syöminen on tärkeää, oli minkä painoinen hyvänsä. Eli terveellisestä ruoasta saa tarvittavat vitamiinit ym. Syömättä ei elä. Älä siis sairastu nyt mihinkään anoreksiaan turhan takia, pelkästään siksi, että kaverisi sattuu olemaan alipainoinen. Hän ei ole mikään esikuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat