Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (14) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Anna-Stina Nykänen: Kahden polven kasvutarina klo 20:27 | 16.10.2018 Anna-Stina Nykänen: Kahden polven kasvutarina Kommentit (2) PolvellineN 1/2 | klo 11:47 | 18.10.2018 Mainio kirjoitus. Todella osuva meidän muidenkin arkea kuvaava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 17 alas 15 Vierailija 2/2 | klo 13:03 | 18.10.2018 Olipa sisukas kaveri! En olisi voinut kuvitellakkaan että molemmat polveni olisi leikattu samalla kertaa. Tosin olin jo 73 ja toisesta kenturasta 75 vene. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä nuorella (?) Iällä hoituu! Nene Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 20 alas 11 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Keskustelut Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
PolvellineN 1/2 | klo 11:47 | 18.10.2018 Mainio kirjoitus. Todella osuva meidän muidenkin arkea kuvaava. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 17 alas 15
Vierailija 2/2 | klo 13:03 | 18.10.2018 Olipa sisukas kaveri! En olisi voinut kuvitellakkaan että molemmat polveni olisi leikattu samalla kertaa. Tosin olin jo 73 ja toisesta kenturasta 75 vene. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä nuorella (?) Iällä hoituu! Nene Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 20 alas 11
Mainio kirjoitus. Todella osuva meidän muidenkin arkea kuvaava.
Olipa sisukas kaveri! En olisi voinut kuvitellakkaan että molemmat polveni olisi leikattu samalla kertaa. Tosin olin jo 73 ja toisesta kenturasta 75 vene. Tsemppiä vaan, kyllä se siitä nuorella (?) Iällä hoituu! Nene