Lupauduin viime viikolla nettiesittelyyn, jossa minulle luvattiin kertoa uudesta liiketoiminnasta. Ja koska olen yrittäjä, jolla on useampi yritys, ajattelin, no mikä ettei, mitä voisin menettää muuta kuin aikaa. Kaikenlisäksi kutsuja oli vanha tuttu koulutusmaailmasta ajalta, kun kävin kertomassa keskiasteen opiskelijoille millaista markkinointi oikeasti on.

Omegapillereitä ja veritutkimusta
Ei mennyt kuin pari minuuttia kun huomasin, että minut oli "väijytetty" ja "pääsin" kuuntelemaan uuden uutta terveyttäni ja kaikkien terveyttä parantavaa opastusta omegoista ja veriarvosta. Kyseessä oli alunperin naapurimaa Ruotsista lähtöisin oleva kotimyynti/nettimyyntituote - siis ei aivan sitä mitä olin kaivannut, mutta kuuntelin suurinpiirtein loppuun vaikka asia ei enää kiinnostanut pätkääkään, mutta....

Kuinka moni teistä tietää noista, tai on omia ajatuksia? Kuinka paljon meidän pitäisi seurata omia veriarvojamme ja omega-arvoja? Minä en näistä mitään tiedä, ja omasta mielestäni turha tieto vain lisää tuskaa kaikesta siitä, mitä teen ja miten elän väärin - mutta pitäisikö meidän tietää enemmän verestämme? Ajatuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat