Epätietoinen

Olin eilen ajossa sukulaiseni kanssa ja tie jossa ajoin oli täysin peili. Hidastin tarkoituksella jotta mitään ei kävisi, mutta yrityksistä huolimatta menetin autoni hallinnan ja osuin pientareeseen. En osunut muihin autoilijoihin, turvavyöt olivat kiinni ja vauhtia n. 30km/h vaikka tömähdys oli kova.

Kolarin jälkeen selvittiin säikähdyksellä, mutta tänään minulla oli aika semi selkäkipu ja sukulaista sattui kylkiin. Emmein töissä menisinkö työterveyshuoltoon, mutta päätin jättää välistä ja katsoa mitä tämä päivä tuo tullessaan. Otin aamulla 400mg ibusalia / buranaa joka ei tehonnut mihinkään. Kipua ilmaantuu etenkin äkkinäisissä liikkeissä ja levossa, mutta jostain luin että onnettomuuden jälkeen tulisi käydä lääkärissä?
Tuo vain tuntuu niin pöljältä, koska en ole sairas ja siihen ei ole parannuskeinoa muuta kuin aika. Kipu ei ole tajunnan räjäyttävää, vaikkakin säteilee leikattuun olkapäähän.

Siksi kysynkin, että menisitkö itse lääkäriin ja miksi, perustele? En kaipaa vittuilua vaan syitä miksi mennä tai olla menemättä lääkärille. Itseä ei kauheasti kiinnosta lorvailla ja olla mollattava selkäkivun vuoksi joten siksi olen kieltäytynyt sairaslomalta jota tarjottaisiin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat