suomenluontaistuotteella on varma tapa toimitta tuotteita asiakkaille,joka toimii seuraavalla tavalla. Tuotten irtisanominen tapahtuu puhelimen välityksellä,mutta jonkin ajan kuluttua tulee postissa uusi lähetys,kun soitat asiakaspalveluun, siellä ilmoitetaan, että ko. tuotetta ei ole irtisanottu ja tuotteella ei ole palautusoikeutta ja postissa tulee "karhukirje", vaikka posti on ottanut tuotteen palautettavaksi. Tämähän on varma tapa tehdä bisnestä. Kuluttajalle vain ilmoitetaan, että irtisanomista ei ole tapahtunut ja peli jatkuu. Kertokaapa ihmiset mitä pitäisi tehdä?
suomenluontaistuotteella on varma tapa toimitta tuotteita asiakkaille,joka toimii seuraavalla tavalla. Tuotten irtisanominen tapahtuu puhelimen välityksellä,mutta jonkin ajan kuluttua tulee postissa uusi lähetys,kun soitat asiakaspalveluun, siellä ilmoitetaan, että ko. tuotetta ei ole irtisanottu ja tuotteella ei ole palautusoikeutta ja postissa tulee "karhukirje", vaikka posti on ottanut tuotteen palautettavaksi. Tämähän on varma tapa tehdä bisnestä. Kuluttajalle vain ilmoitetaan, että irtisanomista ei ole tapahtunut ja peli jatkuu. Kertokaapa ihmiset mitä pitäisi tehdä?