Vierailija

Hei,

Harrastin seksiä n. 3 kk sitten ja siitä asti on vihlonut alapäätä. Juttu on siinä, että se vihlonta, kipu, alkoi jo itse seksiä harrastessa. Käytimme ehkäisyä, joten ajattelin että ehkä johtui siitä kun en ollut harrastanut seksiä pitkään aikaan. Nyt vihlonta on kuitenkin jatkunut siitä lähtien ns.aaltoina (ei jatkuvaa ja ei vihlo esim virtsatessa). Vihlonta on enimmäkseen klitoriksessa, (virtsareiässä) ja välillä itse emättimessä vihlaisee.

Ajattelin, että ei voisi olla sukupuolitauti, sillä kipu alkoi jo silloin heti samantien ja koska käytimme kumia. Miehen penis vain kosketti nopeasti vaginaa ilman suojaa, mutta ei mennyt ollenkaan sisälle. Minulla ei ole mitään ihmeellisiä vuotoja, ym. kaikki muuten Ok, vain vihloo ja iho on jotenkin jäänyt araksi vaginassa.

Osaisiko kukaan antaa minkäänlaista neuvoa? Haluan käydä sukupuolitesteissä, mutta en ole ehtinyt ja koska ei vihlo kokoaikaa, unohdan sen välillä. Kuulostaako tämä mielestänne virtsaputken tulehdukselta/hiivalta/ vai kumiallergialta, vai sukupuolitaudilta?

Kiitos etukäteen.

Toinen huolenaiheeni on se, että olen kokoajan flunssassa/kipeä. Tämä alkoi jo muutama kuukausi sitten myös (muistaakseni ennen seksin harrastamista), ja en vain pääse millään eroon kipeästä, vilustumisen olosta. Se ei ole niin paha että joutuisin jäämään sänkyyn jokapäivä, mutta kokoajan ramasee ja välillä enemmän. (Olen 28vuotias nainen) Mietin, että pitäisikö huolestua?

Kiitos

• ylös 3
  • alas 6

Kommentit (1)

Varaa aika lääkäriin jo tuon flunssaisen olosikin vuoksi. Kolme kuukautta on aika pitkä aika olla kipeänä. Samalla selviää sekin
sukupuolitaudin/ongelman asia.
Paranemista! ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat