13tytsy

Olen kohta 13 ja olen käynyt isäni kanssa salilla noin 3 kuukuden ajan käyn silloin kun on aikaa ja huvittaa. Saliohjelmaa minulla ei ole mutta isäni on katsonut että teen liikkeet oikein enkä tee liian isoilla painoilla. Se on minusta hauskaa ja haaveena ois saada parempi kunto ja jaksaa vetää pari leukaa. Teen paljon juttuja kehonpainolla ja hypin steppilaudalle ja vedän leukoja semmoisella koneella ja olen kiinostunut terveellisemmistä elämäntavoista tarkoitus ei ole laihduttaa rikkoa itseäni. Olen harrastanut uintiakin 4 vuotiaasta joten lihasvoimaa ja kuntoa minulla on ennestäänkin ja lenkkeilen kesäisin mutta kysymys on se onko minun kannattavaa käydä salilla? Käyn yleensä isäni tai kavereideni kansaa

Kommentit (3)

Vierailija

Jos menkat tai kasbupyrähdys ei oo alkanu niin en suosittele koska kasvat paljon vielä.Tosin jos teet kehonpainolla/kevyillä painoilla niin ei haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jos ei oo alkanu menkat taikka kasvupyrähdys,niin kannattaa tehdä kehonpainolla ja sitten kevyillä painoilla mutta pidempiä sarjoja.Kovilla painoilla treenaaminen ennen kasvupyrähdystä saattaa haitata kehon kehitystä.Mutta jos osaat tehdä liikkeet oikein ja vanhemmilta on lupa,etkä tosiaan rääkkää itseäsi liian suurilla painoilla niin mikäs siinä.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat