ruokahaluton

En tajua, mulla siis ei kerta kaikkiaan oo enää nälkä. Tänäänkin oon syöny vaan 1/8 osa lautasesta ruokaa tossa 15 aikaan ja maitolasin. En aamupalaa oo monee vuotee syöny ja iltapalaki on jääny jo viimekuukausina pois kokonaa. Mulla ei vaa oo nälkä.

Oon iha lapsesta asti ollu ruokaarakastava ihminen ja kokoajan ollu nälkä ja tehny mieli ruokaa. Lapsiaikoina vaikka kuinka söin, en koskaan lihonut olin melkei ylilaiha, söin 4x päivässä ja toooodella isot annokset. Teinivuosina kuitenki salilla tuli käytyä paljon ja oon siitä saanu raskaamman ruumiinrakenteen, eli nykyään olen hyvin lihaksikas ja leveä harteinen, mihin en uskonut tulevani jos kattoo lapsuus kuvia.

Mutta nyt aikuisiällä en jostain syystä ole tehnyt mieli syödä. En ole myöskään onneksi laihtunut, vaan enemmänki tullu painoa lisää (ehkä lihakset) Mistä tää vois johtua tää tämmönen äkillinen ruokahaluttomuus. Oon lisäksi hyvin stressaantunut ja ehkä hieman masentunut. Voipi olla siitä.

Mutta en siis missään nimessä oo aikomassa pudottaa painoa koska olen suht normaalilla mitalla 160cm/60kg :/ Tietääkö joku miten saisin ruokahaluni takaisin?

• ylös 9
  • alas 7

Kommentit (1)

ruokahaluton

taino lisäyksenä tohon, että on periaatteessa nälkä, mutta ei tee mielisyödä mitään....

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat