Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Olisin toivonut, että Valio ei sotkeennu tähän "tuotesijoitteluremppaan". En vaan kestä tällaista! Hyvä elämänhallinta ja liikunnalliset elämäntavat läpi elämän pitäs olla ennemmin in kuin tällaiset rapakunnosta johonkin suuntaan.

Vierailija

Samaa mieltä kaikkien kommentoijien kanssa. Tää Raxu-hypetys on jo niin out.

Ja toisekseen kenellä normaali-ihmisellä on mahdollisuus ajallisesti /rahallisesti jumpata 6 tuntia päivässä kuten Raxu kertoili jossain lehdessä tehneensä. Eihän siinä jää aikaa työnteolle ollenkaan.

Ja ei noin äkkinäinen painonpudotus ole ihan järkevää ihon puolestakaan, kuten Raxu itsekin kommentoi muistaakseni Korkojen kera ohjelmassa (saa rullata vatsanahat rullalle että saa housut kiinni). Hitaampi vauhti painonpudotuksessa ja iho jaksaa kiinteytyä matkassa, ja vielä hyvät kiinteytysvoiteet päälle niin hyvä tulee. (kokemusta on)

Vierailija

Näähän on tosi asiallisia ja hyviä kommentteja. Antaa varmasti jokaiselle tsemppiä kuntoiluun tai ruokailutapojen muutoksiin. Hienoa Raxu! Upea suoritus, vaikka sitä olisi jo kuinka mainostettu. On osoitus, että jokainen pystyy, kun vaan tekee oman pään sisällä päätöksiä.

Vierailija

Vaikka Raxu on ollut nyt niin paljon esillä, niin onhan se ihan käsittämättömän hienoa, että pystyy noin isoon muutokseen. Minusta Raxu toimii positiivisena muistutuksena, että jokainen voi onnistua.

Vierailija

Äkkinäinen painonpudotus? Sinä siellä ylempänä...taidat olla tietämätön että siinä meni reilusti vuosi kun Raakel pudotti tuon määrän. Joten jos siinä menisi esim 1 v 3 kk, niin sehän olisi viikkoa kohden n. 700 - 800 g. Ja aluksi nopeammin niin tasaantuminen on mennyt aika mallikirjojen mukaisesti. Eikä se iho enää kuitenkaan kiinteydy niin kuin nuoremminlla, siihen auttaa ainoastaan veisti millä poistaa ylimääräisen ihon, jos se haittaa. Minua ei haittaa ja olen todella ylpeä siitä mihin kanssasiskosi pystyi!!Hienoa Raxu!!!!

Vierailija

Oon ehkä vähän lapsellinen, mutta Raxu on mulle pieni idoli. Olen teipannut hänen kuvansa ennen ja jälkeen vaatekaappini oveen. Se muistuttaa ihan joka päivä, että kaikki on mahdollista. Kun painoa on yli 30 kg extraa, niin kyllä joka korteen pitää tarttua

Vierailija

Vielä sellainen pointti, että vaikka Raxun jumppaaminen on minusta mennyt överiksi, niin ymmärrän hyvin sen ilon ja riemun, kun ekaa kertaa elämässään pystyy kunnolla liikkumaan. Katsokaa lasta, joka oppii kävelemään tai pyöräilemään. Oikeesti samasta on kyse: ilosta. Sitähän itse kukin itselleen toivoo ja etsii. Raxu sen on löytänyt ja haluaa jakaa sitä meille muille

Vierailija

Raxu on mielestäni oiva esimerkki ja kannustaja,koska oli ihan oikeasti ja aika sairaalloisestikin ylipainoinen!!! Hienoa,jos hän vaan itse jaksaa tuota rumbaa,kertoa ja auttaa...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat