Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (9) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Maksaläiskät pois? klo 8:15 | 22.6.2013 Maksaläiskät pois? Kommentit (3) 1/3 | klo 11:44 | 22.6.2013 Otsastani poistui iso maksaläiskä, kun käytin kesäisin lippalakkia pari, kolme vuotta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 5 2/3 | klo 12:04 | 14.9.2013 ihokeliakiani aiheutti maksaläiskät ohimolleni,ruokavaliolla poistui pikkuhiljaa,noin muuten vaan vink vink. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 7 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla 3/3 | klo 15:16 | 2.1.2014 Minulla auttanut maksaläiskiin Arbutin seerumi. Pahimpien läiskien kohdalla vei pidemmän aikaa että vaaleni, mutta ainakin omalla kohdalla toimi tällainen tuote. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 12 alas 13 Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kirjaudu tai rekisteröidy kommentoidaksesi Keskustelun etusivu | Keskustelut Edellinen ketju Seuraava ketju
1/3 | klo 11:44 | 22.6.2013 Otsastani poistui iso maksaläiskä, kun käytin kesäisin lippalakkia pari, kolme vuotta. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 5
2/3 | klo 12:04 | 14.9.2013 ihokeliakiani aiheutti maksaläiskät ohimolleni,ruokavaliolla poistui pikkuhiljaa,noin muuten vaan vink vink. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 9 alas 7
3/3 | klo 15:16 | 2.1.2014 Minulla auttanut maksaläiskiin Arbutin seerumi. Pahimpien läiskien kohdalla vei pidemmän aikaa että vaaleni, mutta ainakin omalla kohdalla toimi tällainen tuote. Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 12 alas 13
Otsastani poistui iso maksaläiskä, kun käytin kesäisin lippalakkia pari, kolme vuotta.
ihokeliakiani aiheutti maksaläiskät ohimolleni,ruokavaliolla poistui pikkuhiljaa,noin muuten vaan vink vink.
Minulla auttanut maksaläiskiin Arbutin seerumi. Pahimpien läiskien kohdalla vei pidemmän aikaa että vaaleni, mutta ainakin omalla kohdalla toimi tällainen tuote.