Kommentit (9)

Vierailija

Hei

Vyöruusu on vesirokkoviruksen aiheuttama. Jos ei ole sairastanut vesirokkoa, mikä silloin vyöruusun aiheuttaa? Äidiieni tuli vyöruusu vaikkei hän ole sairastanut vesirokkoa.

Vierailija

Sain punertavia kohtia selän ja pakaran alueelle ja päivää paria myöhemmin alavatsankin puolelle.olen 72 vuotias mies ja yleensä olen ollut terve kuin pukki.Ei ole sairaalapäiviä vielä krtynyt ja lääkepurkit eivät ole olleet minua varten.Vyöruusuhan tämä on mitä ilmeisimmin.Nukkuminen on hankalaa ja olo tuntuu raihnaiselta.Pientä vilun tunnetta on ja täytyy vain toivoa,että mokoma paranee ajan myötä eikä aiheuta jatkossa harmeja!

Vierailija

Kyllä vyöruusuun voi valitettavasti sairastua moneen kertaan. Olen 4-kymppinen nainen ja sairastan jo kolmatta kertaa vyöruusua. Lapsena ja nuorena sairastamani vyöruusut paranivat itsestään. Nyt vyöruusu on kuitenkin levinnyt koko vasemmalle keskivartaloalueelle (30-40 sentin kaistale), joka on täynnä rakkuloita. Pakko oli mennä lääkäriin. Sain viittä eri lääkettä. Välillä hermosärky on kuitenkin ollut niin kovaa, etteivät edes vahvat kipulääkkeet tehonneet. Eilen aloitin viruslääkkeen ja toivon, että paraneminen lähtee tästä käyntiin. Kivuttomiakin hetkiä on jo ollut. Maallikkona vinkkaan vaan, että kipua kannattaa tosiaan hoitaa kipulääkkeillä pitkän ajan tai muuten kipu saattaa jäädä pysyväksi. Näin sanoi ihotautilääkäri.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat