Tyttäreni seurustelee 34 -vuotiaan miehen kanssa.
Tyttäreni seurustelee 34 -vuotiaan miehen kanssa.
22 -vuotias tyttäreni on alkanut seurustelemaan 34 -vuotiaan miehen kanssa. Miten tähän oikein pitäisi suhtautua? Jos tyttäreni olisi lähempänä kolmeakymmentä, asia olisi eri. Mutta hän on vasta 22 -vuotias. Kertoo miehestä paljon, kun haluaa seurustella melkein lapsen kanssa. Mielestäni normaali 34 -vuotias pitää 22 -vuotiasta lapsena, ei sopivan ikäisenä kumppaniksi. Mies on joko ulkonäön perässä juoksija, ikilapsellinen tai muuten vaan tykkää nuorista tytöistä. Muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole. Surettaa tyttäreni puolesta, kun hän tämän sitten vanhempana hoksaa. Mies ei voi millään olla täysissä järjissään. Voivatko tuon ikäiset olla parisuhteessa tasavertaisina aikuisina? Onko minulla enää mitään mahdollisuutta pelastaa tyttäreni?
No ei 22-vuotias mikään melkein lapsi ole enää. Annapa tyttäresi kasvaa aikuiseksi ihan omillaan.
Eihän 12 vuoden ikäero ole mikään eikä lainkaan lapsi - vanhempi suhde. (Presidenttiparillamme on ikäeroa 38 vuotta.)
34-vuotias ja 22-vuotias voivat hyvinkin elää ihan samanlaisia kuvioita tänäpäivänä, kun eletään pidennettyä nuoruutta. Itse ihmettelin joskus 19-vuotiaan ja päälle kolmekymppisen suhdetta. Nuorempi ei kokenut olevansa mitenkään alakynnessä ja suhdekin loppui, kun hän halusi.
Olen itse miestäni 5 vuotta vanhempi, aqloimme seurustella kun hän oli armeijassa ja minä hyvää vauhtia vanhanpiian iässä. Olin kuulemma viettelijä, seksihullu, lapsiin sekaantuja jne. Avioliittomme on kestänyt miehen naisseikkailut, viinanjuonnin ja itsensäkehumisen. Nykyisin minua sanottaisiin puumaksi vastaavassa tilanteessa. Jos olisin ollut nuorempi miestäni, tuskin olisin katsellut näin kauan toilauksia. Olen ajatellut niin, että huonolla itsetunnolla varustettu poika tarvitsi kasvattajan, kun ei omasta äidistä ollut kasvattajaksi. Kaikki on eletty ja lapset kasvatettu.
Anna sinäkin tytöllesi mahdollisuus kasvaa ja kokea valitsemansa rakkaus omalla tavallaan, ilman äitiä. Kyllä hän tulee sitten , kun apua tarvitsee, luoksesi.
itse olen ollut naimisissa 13 vuotta vanhemman kanssa jo 30 vuotta, ei ikä vaikuta, vaan millainen ihminen on. itse koen olevani se "vanhempi" tässä suhteessa, vaikka iältäni nuorempi