Kommentit (3)

Vierailija

tässä asiassa täytyy kyllä olla Mustajoen kanssa hiukan eri mieltä. kun kuukautiset loppuu, kuten vaihdevuosissa, tai tässä tapauksessa kohdunpoiston seurauksena, naisen energiankulutus vähenee joidenkin tutkimusten mukaan juuri tuon mainitun 100 kalorin verran. Siinä voi olla se perimmäinen syy lihomiseen. Ei ole enää tätä luonnollista ja ihan itsestään tapahtuvaa kulutusta minkä kuukautiset aiheuttaa naisen elämässä. Samonhan jotkut sanoo, että hormonihoidot voivat lihottaa esim hormonikierukka, kun se monesti poistaa koko kuukautisvuodon.

Vierailija

samaa mieltä vierailijan kanssa eli eri mieltä Mustajoen kanssa.minulta poistettiin 30.5.2013 kohtu ja munasarjat,olen muuten tosi tyytyväinen mutta alkuperäisen kysyjän kanssa sama ongelma eli vaikka olen jopa lisännyt ennestään säännöllistä liikuntaa aiemmasta niin kuitenkin paino noussut vuoden aikana n.10kg.

mielestäni lääkäreiden kannattaisi tutkia enemmänkin hormoneiden ja gyneologisten leikkausten vaikutusta kokonaisterveyteen ja painonhallintaan.

olen myös törmännyt keskusteluissa muiden kohtupoistettujen kanssa että leikkaus vaikuttanut esim diabeteksen hoidossa päivittäisen insuliinin määrän muuttumiseen ja kilpirauhaslääkitykseen+tietysti Marevan-annokseen.

ihminenhän on kuitenkin metkan mekaniikkansa kanssa osien summa.

Vierailija

Kun proteiinien, rasvojen ja hiilihydraattien saanti on optimaalista, niin elimistö polttaa rasvaa energiaksi (joko varastorasvaa taikka syötyä rasvaa riippuen kumpaa tarvitsee polttaa). Ihminen pysyy terveenä, hoikkana ja energisenä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat