Kommentit (8)

Vierailija

Kyllä kohdunpoisto huonontaa naisen orgasmikykyä niin paljon, että hyvänlaatuisista syistä tehtävät kohdunpoistot pitäisi yrittää aivan kertakaikkiaan hoitaa jotenkin muuten. Nyt vielä kuitenkin tarjotaan kodunpoistoa aivan kautta linjan ensisijaisena hoitona mm laskeumissa. Tämä on kyolä verinen vääryys, sillä kyllähän muitakin elimiä tuetaan omille paikolleen, - miksei siis kohtuakin. Lääkärit sanovat, ettei tuennat ole kestäviä ratkaisuja. Mikä tässä elämässä sitten on kestävää? kyllä ne tuennat varmaan kestäisivät sen mitä loppuelämässään tarvitseekin.kyllä ne seksuaaliset halut jossain vaiheessa vähenevät, mutta nyt, kun vielä olisi ollut haluja, olisi ollut hyvä, jos ne halut olisi saaneet täyttymyksenkin.Nyt jään aina vain vaille, eikä siina auta mitkään temput. Hyvä mielikuvitus vain lisää turhautumista ja ahdistusta, kun tietää miten voisi olla...

sitä ei sellainen ihminen voi ikinä ymmärtää, joka ei ole seksuaalista tyydytystä saanut nimenomaan yhdynnässä, miten hirveän tyhjiön tämä seksuaalisuuden typistys aiheuttaa. Tilalle tarjotaan kaikenmaailman välineurheilua ja sormipeliä ja muuta, mutta se ei ole sama asia kuin mitä on aiemmin ollut.

Vierailija

Muitakin vaihtoehtoja on. Esim. embolisaatio. Se saatetaan joutua tekemään parikin kertaa. Suomessa on omituisesti vallalla gynekologien keskuudessa vallankin vanhemmilla mieslääkäreillä, että kaikki naisten vaivat hoidetaan poistamalla kohtu. Se on äärettömän rankka toimenpide jota vähätellään. Jos toipuminen on rankkaa niin ota mielialalääkkeitä, buranaa,hormooneja ja pidä suusi kiinni. Tässäkin pidetään vain lääkefirmojen puolia.

Naisten pitäisi nousta rintamaan puolustamaan omaa kehoaan!

http://www.psshp.fi/nettihenkreika/nettihr302/tiede.htm

Vierailija

Minulle kohdunpoisto oli tervetullut toimenpide, sillä endometrioosi ja kaksi suurta myoomaa olivat jo pitkään tehneet elämästäni todella hankalaa. Aivan järkyttävät vuodot, infernaaliset kivut, yhdyntäkipu, tärinäkipu, en voinut enää edes nukkua vatsallani.

Leikkauksesta on kulunut neljä vuotta ja se tehtiin tähystyksessä, vaikka reilusti yli kilon painoinen myoomakohtu olisi ollut helpompaa poistaa avoleikkauksella. Alakautta sitä ei voinut leikata. Julkisella puolella minulle olisi tehty avoleikkaus, mutta koska halusin tähystyksen, menin yksityiseen sairaalaan. Leikkaustavasta johtuen minulla on tallella kohdunkaula.

Olen palljon halukkaampi, kostun ja kiihotun huomattavasti herkemmin, orgasmin saan jopa helpommin kuin ennen. Mutta orgasmi on erilainen. Alemmat lihakset supistelevat samalla tavalla kuin ennenkin, mutta kohdun ympärillä, syvemmällä, samaa supistelua ei enää tietenkään tunnu. Minulle se on helpompaa, sillä aikaisemmin myös syvällä tuntunut supistelu aiheutti kipuja ja joskus myös verenvuotoa.

Aluksi säikähdin erilaisia tuntemuksia, mutta huomasin, että on enemmänkin kyse omasta suhtautumisestani. Kun on oppinut vuosikymmeniä kokemaan tietynlaisen orgasmin, se piti oppia tuntemaan uudella tavalla.

Olen huomannut, että saan nykyään orgasmin myös ilman klitoriskiihotusta, mitä en ole oikeastaan koskaan ennen saanut. Tämä johtuu todennäköisesti siitä, että yhdyntä ei ole enää koskaan kivulias, eikä minun tarvitse varoa, vaan voin nauttia täysillä :)

En ole päivääkään katunut leikkausta - päin vastoin.

Oinasnainen -64

Vierailija

Siinäpä se ilmeisesti juju piilee, että kohdunkaulasi on säätetty. Näin jälkiviisaana en ikimaailmassa olisi suostunut laskeumaleikkaukseen,jos olisin tajunnut kohdun merkityksen yhdynnässä. Minä en saa enää juuri minkäänlaisia orgameja. Ilman vagifemia olisin kuin korppu, vaikka munasarjani onkin säästetty. Verenkierto niissä häiriytyi varmaan totaalisesti kohdunpoiston seurauksena.Voi kunpa lääkärit ja muut tutkijat lopultakin myöntäisivät, että naisen yhdyntään kuuluu muutakin kuin pelkkä hallu ja emätin. Siinä välilläkin pitää olla joku yhteys. Ei riitä, että haluaa ja kuvittelee tuntemuksensa. Kyllä niitä pitää oikeastikin olla. Muuten koko homma menee pelkäksi hiertämiseksi. Minun loppuelämä on siis yhtä onnetonta halua ja tuhraan täyttymyksen odottelua.

Niin että puoskareille kiitti kovasti

Pettynyt

Samoin kävi minulle, en saa orgasmia enää ja vajaa vuosi leikkauksesta tuli laskeuma ja sitten laitettiin verkko ja voinkin jatkossa varautua uusiin laskelmiin josta kerrottiin verotuksen yhteydessä, joten olen todella pettynyt noiden puoskareiden toimintaan.
Minulle ei sanallakaan mainittu mistään ongelmista joita kohdun poiston seurauksena voi tulla.
Kärsimystä ja pettymystä loppu elämä

Vesimies 64

On mukava lukea, että joillakin on onnistunutkin leikkaus.. Minä valmistauduin pitkään tuohon leikkaukseen. Kolme vuotta sitten sain ensimmäisen kutsun sairaalaan, kun oli kohdunlaskeuma. Silloin kuoli lähiomainen, niin peruin ajan ja nyt sitten hakeuduin uudelleen. Aika paha laskeuma, joka alkoi häiritä elämääni. Gynegologin kanssa keskustelimme asiasta ja hän piirsi oikein paperille ja kertoi miten kaikki tapahtuu. Sain täysin luottamuksen siihen toimenpiteeseen ja niin se toimenpide suoritettiin kesäkuussa alakautta. Kaikki sujui hyvin ja yleensä siinä on sairasloma 5vkoa, mutta kun en oole vieraassa työssä, saan pitää lomaa miten tarve vaatii. Leikkauksen jälkeen elimistö tietysti oli vähän ymmällä, mitä on tapahtunut. Virtsa piti katetroida muutamia päivä, kun ei kaikki tullut pönttöön. Onneksi se sitten alkoi toimia, että oli helpompi siirtyä kotiin. Lääkäri sanoi, että 2kk on hyvä välttää yhdyntää. Olin jälkitarkastuksessa kaikki hyvin tikit ei vielä sulaneet, mutta siitä se menee, kun aikaa antaa. Gynegologi sanoi, sitten kun on yhdynnässä kannattaa käyttää voidetta, näitä mitä nyt saa ilman resettiäkin. Aion parannella itseäni rauhassa ja tasainen kävelyon suositeltava, ei kovasti rappuja. Luin tuossa toisen kirjoituksessa, että yhdynnässä voi tulla kipua kun syvemmälle menee ja tulla verta. Minun mielestä ei kannata olla niin että verta tulee, koska eihän se ole hyvä asia , jos paikkoja rikkoo. Pitäs olla varmaan vähän pienempi penis tai ei työnnä niin syvälle. Anteeksi, kun näin kirjoitan, mutta näin minä toimisin oman terveyteni vuoksi. Rakkaudella kaikkien parhaaksi<3

Tämä on totuus!

Lääkärit toimivat aina asiakkaan parhaaksi. He ovat kunnioitettavia ja arvonsa ansaitsevia. Jumala on asettanut heidät virkoihinsa, että saisimme avun. Olen todella kiitollinen kaikille kirurgeille täällä Mikkelissä. Ei parempaa, eikä huolellisempaa työtä voisi enää tehdä. Me emme voi syyttää ketään. Meillä on jokaisella yksi ainoa elämä ja erilainen jokaisella. Parihuhde on perheen lisääntymiseen ja läheiseen rakkauteen puolisoiden välillä. Turhan suurta numeroa tehdään Seksi, orgasmi ym. kun olen saanut kristillisen kasvatuksen, niin tuntuu aivan hullulta, että asiasta tehdään niin suurta numeroa. Rukous auttaa kaikessa, jopa parisuhteessa. Jumala antaa rakkauden ja herkkyyden puolisoiden välille. Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja vanhurskautta, niin kaikki muukin sen ohella  annetaan. Tämä on pitänyt paikkansa. Ellei lääkäreitä ja kirurgeja olisi, vaikeat päivät olisivfat jatkuneet. Kiitos Jumalalle, että hän antoi avun ja ihmisiä Jumala käyttää avun tuojana.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat