apua selkäkipuun?

Vierailija

Heippa,

Osaisiko joku neuvoa mikä mahtaa vaivata?

Mulla on ollut aiemminkin selän kanssa vaivoja.
Mutta nyt tuntuu aivan kaamealta.
Harrastan kävelyä viikossa 3-5krt sekä uintia, vesijumppaa ym selkäystävällistä urherilua.

Terveyskeksuksessa olen käynyt monta kertaa mutta apua sieltä ei saa. Väittävät olevan lihasperäistä kun eivät jaksa tutkia. Verikokeet on otettu ja tulehduksia ei ollut.
Lihakseen olen saanut myös muutaman kerran kaksi kipupiikkiä mutta apua ei löydy myöskään sieltä.

Selkää särkee ja vihloo kaikissa muissa paitsi makuuasennossa. ja silloinkin se tuntuu mutta varsinaista ns kipua ei ole. Makuuasennossa kun rentoutuu selkä alkaa "ns" sykkimään.

Kipu on aaltoilevaa ja asettuu lähinnä alaselkään sekä lapaluiden alle sekä rankaan. Tähän ei auta kävely, ei työnteko (teen seisomatyötä jossa pitää liikkua kokoajan, mutta en nostele mitään ymymy) ja istumisesta se ei tykkää yhtään. Sairaslomalla en ole ollut. Välillä tuntuu että taju lähtee kivun takia.

Syön kipulääkkeitä sekä yöksi rentouttavaa muttei auta. Välillä parempi kunnes todellisuus taas iskee. 

En tiedä onko yhteneväisyyttä mutta esiintyy välillä kipua oikeassa reidessä (ylhäältä sivusta) vetää välillä tunnottomaksi ja on kipua sekä "kipupiste" löytyy kosketusarkana. Myös pari päivää sitten sain ripulin ja sen aikaan esiintyi kiertävää mahakipua

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat