Tehokas ja helppo vatsajumppa

1. Lantion kääntö: 
Ole selinmakuulla selkä neutraaliasennossa. Pidä polvet koukussa lantion leveydellä, jalkapohjat tukevasti alustassa. Niska on pitkänä, yläselkä painuu leveänä alustaa vasten. Käsivarret ovat suorina vartalon vieressä tai lantiolla kontrolloimassa liikettä.
Hengitä ulos. Vedä samalla lantionpohjan lihaksia ylöspäin ja tiivistä alavatsa vetämällä sitä kohti selkärankaa. Paina alaselkää kiinni alustaan niin, että häntäluun pää nousee siitä irti. Hengitä sisään ja päästä selkä hitaasti takaisin neutraaliasentoon. Toista 5–10 kertaa.

Liike harjoittaa syvää poikittaista vatsalihasta, vinoja syviä vatsalihaksia ja suoraa vatsalihasta.

7 liikkeen vatsajumppa antaa tuloksia jo kuukaudessa, kun teet treenin pari kolme kertaa viikossa.Lue koko juttu

Kommentit (11)

Kuvat eivät liiku minnekään vaikka klikkailee tavallisia nuolia oikealle tai vasemmalle. Jos suurentaa kuvan, ei tapahtu pallonuolestakaan yhtään mitään.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat