Kommentit (2)

Sami 43v

"Pyysikö miehesi anteeksi sitä, että teki virheen? Ei minun mielestäni sinulla ollut velvollisuutta pahoitella purkaustasi, jos miehesikään ei pahoitellut mokaansa."

Tuo on niin keskenkasvuisen näkemys että on pakko ainakin kyseenalaistaa ainakin 'pariterapeutin' ikä ja sen myötä elämänkokemus neuvoa ketään parisuhde asioissa jos ei myöskin kyky toimia minkäänlaisena neuvojana ylipäänsään.

Jos on syytä olla pahoillaan niin silloin se tule osoittaa anteeksi pyytämällä siitä riippumatta että odottaako toisen tekevän sen toinen ensin vai ei.

Anteeksi pyynnön tulisi aina olla vilpitön ja jos se on niin sillä ei pitäisi olla mitään väliä että kuka sanoo ensin anteeksi ja jos koet että toisen pitäisi niin silloin voit olla aina itse fiksumpi ja mennä edellä ja näyttää mallia niin todenäköisesti se toinenkin osapuoli ottaa siitä opikseen ja rohkaistuu olemaan joskus tulevaisuudessa se kuka pyytää ensin anteeksi.

Aivan järkyttävän huono neuvo että jos toinen ei ole pahoillaan niin sinäkään ET OLE VELVOLLINEN.

Et ehkä ole velvollinen mutta millainen suhde on sellainen että toimitaan sen mukaan että mihin koetaan olevansa velvoitettu.

Olen pahoillani karkeasta ilmaisustani mutta koen että mikään muu ei oikein kuvaa tarpeeksi vahvasti mitä itse ajattelen moisesta neuvosta.

VOI VITTU MITÄ PASKAA!

Ja koettapaaka kuvitella vielä millaiselta sovinismilta tuo kuulostaisi jos miehet neuvoisivat toisiaan tuolla tapaa kun he yrittäisivät yksin pelastaa parisuhdettaan...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat