Kommentit (6)

Sain ystävältä seuraavan flunssantorjuntaohjeen.
Keitä litra vettä, 2 sitruunaa, 1 kokonainen valkosipuli.

Halkaisin sitruunat ja valkosipulin, keitin ja jäähdytin liemen.

Nyt se on lasipurkissa jääkaapissa. Ohjeena on ottaa ruokalusikallinen päivässä.

Mulle tämä on auttanut, ei ole flunssaa ollut.
Hyvää, halpaa ja ilman lisäaineita!

• ylös 16
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos haluat oikeaa tietoa luontaislääkkeistä, lue tuore kirja Simon Flint: Villit vaihtoehdot. Uskomushoitokritiikkiä viisaille, Nordbooks 2014

• ylös 16
  • alas 16

joo hei

mä käytän aina luononlääkkeitä siis en voui käyttää ollenkaan resepti-lääkkeitä ja voin sanoa että kyl ne auttaa mut täytyy suojella itseni ettei pääsee pöpöt hillumaan kiinni ja jos näin on niin tuo on yksi hyvä lääke kun mukki tipat jotka saa luonontuote kaupoista ssinä ylhäällä on ohje miten käytetään ja tuo mitä sanoit auringonkukan - uute niin sitä täytyy ottaa joka päivä että se auttaa mutta se on hyvä tuote koska olen kättänyt sitä itse,olen vain tehnyt tuon veteen sekoitettuna tai sitten olen ihan raakana ottanut 10 - 20 tippa mitä pulloohjeessa lukee, on erittäin hyvä vastustuskykyyn ei tule flunssia ollenkaan mutta täytyy ottaa joka päivä koska muuten ei auta  ja sitten tuosta valkosipulista ja teestä ,teestä mainitsenkin sellaisen asian että jos on luonon koivuja lähellä siis koivumetsä niin sietä ihan puhtaita koivun versoja kun yleensä keväällä puhkeaa niin niitä kun keräät ja laittat saunan lauteille jos asut omakoti talossa niin saunan lauteille kuivumaan ja se täytyy olla ihan kuiva lehti ja sitten kun ovat kuivat niin kerää paperi pussiin ainoastaan paperi pussiin koska aromit säilyvät ja laita talveksi johonkin puhtaaseen purkkiin  ja sitten kun haluat juoda niin tee näin: kuumenna vesi kiehuvaksi ja laita jonkun verran lehtiä toiseen emali kuppiin jos olisi niin olisi hyvä , sitten ne hautumaan siihen ja pikku lautanen päälle annat olla noin 5 - 10 minuutia siinä ja kun alat juomaan niin laita sihti alle jotta koivunlehdet eivät mene mukana veteen  ja sitten olet kupposen tehnyt itsellesi niin laita maitoa siihen jos haluat ja palasokeria suuhun koska jos et ole maistanut vielä niin tuntuu karvaselta tai sitten laitat hienoa sokeria ja sitten juot sen mutta muista että juot vain 1 - 2 kumppia sillä se pissattaa koska se antaa hikeä ulos ja jos olet flunssaan tulossa tai olet kylmissäsi niin se hikoilutta mutta se poistaa flunssan koska siinä on paljon vitamiineja kirjoitan tähän vielä että ihmiset joilla on munuaisissa jotain hämärää niin eivät voi tätä käyttää .Siis älä juo hirveästi tuota ainetta 1 - 2 kuppia vain ja menee hiukan aikaa niin tulee kuuma olo mutta flussa pois ainakin minä olen saanut tällä , valkosipuli on hyvä voit vaikka laittaa suuhun  ja antaa olla . Suihkuun kun menet kun niskat tai on kova päänsärky niin ota hierova suihku niitä saa ostettua erikseen missä on hierovan suihkun ominaisuus niin lämin suihku niin jopa auttaa ,ainakin minua auttanut ja luulisin sinuakin koita.

• ylös 18
  • alas 17

hyvä hyvä hyvä käyttäkää luononlääkkeitä jos suikkin voitte aina parempi, en siksi että ei lääketiede ole ihme mutta minun kokemus on tämä voin itse sanoa

• ylös 17
  • alas 18

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat