Mahdollinen hiv?

Vierailija

Hei, olin kesällä reissun päällä pidemmän aikaa, Kosin saarella Kreikassa. Tuli kesän aikana harrastettua suojattau sekä suojaamatonta seksiä n. 4-6 naisen kanssa, kaikki n. 20v sekä skandinaaviasta. Tokikaan käsitystä heidän aikasemmasta seksielämästään ei ole. Viimeinen suojaamaton yhdyntä tapahtui elokuun puolivälillä. Elokuun lopussa Suomeen tultuani olin n. viikon 37,5 (ehkä vähän alle) asteen kuumessa. Kuume uusiutui n. kk päästä. Ensimmäisen kuumeilun aikana oli yskää. Suomeen tultuani huomasin virtsatessa polttelua, ja klamydia tuli hoidettua pois. Nyt. n 3-4 viikkoa sitten huomasin näppylöitä olkapään ja kaulan seudulla. Osa näistä on ihan puristettavissa finnin tavoin, näppylöiden pää on harmaa. Osa näistä on tosin vain punaisia pisteitä, hieman ulompana ihosta. Nämä ovat kerran kokonaan hävinneet, jolloin käytin finnivoidetta (en tiedä onko merkitystä). Noin viikko sitten kuitenki tulivat takaisin, samassa muodossa. Nyt sisäreiteen on tullut pieniä punaisia pisteitä, tosin ole raapinut reittän (eikös siitäkin voi tuollaisia punaisia pisteitä tulla?). Kaulan imusolmukkeet ovat todella isot, olen käynyt niitä näyttämässä vuosien varrella monta kertaa, ja lääkärit eivät ole ottaneet onkiinsa, että ne eivät kuitenkaan taida olla turvoksissa. 

Ovatko nämä miten selviä oireita? Väsymyksestä ja flunssasta en niin välitä, on ollut unirytmi todella huono pitkin syksyä ja joka syksy on pidempiaikainen flunssa tullut tutuksi.  

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat