Kommentit (10)

Vierailija

Olen vastaavassa tilanteessa eläva nainen. Olen 55-vuotias ja jo noin kolme vuotta ollut suoraansanottuna puutteessa. Mieheni uskoo tai ainakin sanoo, että hänen kyvyttömyytensä johtuu selästä. Hän on sairaseläkkeellä alaselän kulumien vuoksi, mutta en ole mistään löytänyt artikkelia, joka tukisi tätä selitystä. Olen sitä mieltä, että hänen impotenssinsa johtuu tupakasta. Hän tupakoi todella paljon. Mieheni ei halua uskoa tätä, hänen mielestään tupakasta ei johdu mikään muukaan ongelma esim. hänen inhottavan räkäinen yskänsä ja hengästymisensä.

Näen unia rakastelemisesta ja hyvän olon tunteesta ja herään katkerana. Unettomuudesta kärsin tästä samaisesta syystä.

Vierailija

Hanki salasuhde,mistä se ukos sitä saa selville.näin tein minäkin,kun ukkoo ei se kiinnosta kuin hyvin harvoin.mul on tällähetkellä 12-vuotta uorempi mun ukkoa mies.kyllä sen kaa lempi loiskuu:)

Vierailija

En tule miloinkaan hyväksymään avioliiton ulkopuolista suhdetta! Haluan mun omaa miestäni, en muita! Miten ihmeessä saisin hänet edes puhumaan tästä minulle niin vaikeasta asiasta? Tupakoinnin haitoista ja sen lopettamisesta olen yrittänyt puhua jo kauan, mutta täysin turhaan. Mieheni rakastaa tupakkaa enemmän kuin minua, koska ei pysty siitä luopumaan, mutta pystyi luopumaan seksielämästämme juuri mahdollisesti tupakan aiheuttamien seurausten vuoksi. Ole kovin surullinen :(

Vierailija

hei

Ehdotan salaista suhdetta. Se antaisi sinulle fyysisen tyydytyksen ja sen jälkeen voisit olla miehesi kanssa onnellinen henkisesti

Vierailija

Voi pyhä sylvi..Mistä näitä saakelin alhaisia selkärangattomia pettureita oikein nykyään satelee..Ei puhettakaan toisen ihmisen kunnioittamisesta,kun joku tarve itellä tyydyttämättä!Siitä on rakkaus kaukana,selkäänpuukottamisesta.Elämä kun tuo kaikkea eteen,sairautta ja muuta ja juuri silloin pitäisi toista tukea ja rakastaa,eikä pettää hänen luottamustaan!Eri asia on,jos saa luvan tälläiseen toimintaan.Ja ymmärrän hyvin,miten ikävää on,kun omat tarpeet jäävät taka-alalle,mutta eiköhän asiaan jotain ratkaisua löydy nykypäivänä,kun on terapioita,välineitä ym, eikä se aina tarvitse yhdyntä olla,voi hyvää tehdä ihan muillakin keinoin

Vierailija

Tupasta on media tenyt pahiksen joka asiaan!
Kyllä se viegra ja vastaavat toimii mainiosti, pitää muistaa että nainen itse ei tee seksistä vaikeeta. jottei miehen halut lopahda!
Hermoja.. kun homma saata kunnolla alkuun, siten voi teteuttaa mitä vaan kun gangi on sojossa. Miehen halut noussut ja pääsyt fiilikseen.
On myös tärkeää että nainen hoitaa paikkansa kuntoon, nykyään on paljon valmisteita, joilla pimsa saadaan taas kunnon kuntoon.

Myös yhdynnän alussa, joi halut lopahtaa jos vakina ei tunnu hyvältä, sama koskee ns thaipallo puristeluun. Naisen jos treenannut lihaksia siellä, ei kannata käyttää niitä kuin vasta yhdynnän loppuvaiheessa. Paisuvaista vastaan torpaamminen kullilla ei vältämättä ole kiva asia kummallekaan.

Mies 82 -Puhu

Jaa kyllä on monella kiire pettämään. Noh kerran tässä eletään ja on sinulla omasta kehosta määräämis oikeus. Naiset pettää yhtä useasti kuin miehet. Ja näin pois päin. Tota paskaa kuulee joka tuutista nykyään jos rakastat miestäsi niin en todellakaan kehota syrjä hyppyyn koska henkisellä tasolla joudut toden näköisesti maksamaan pitkän ja tuskaisen rangaistuksen. Itsekkin elän seksittömässä suhteessa ja seksi liitetään meillä puolivuotis katsaukseen "ehkä". Kokeilin täyttää kuppini tyydyttämällä tuntemattoman naisen "käsityönä" itse pidin pöksyt jalassa. Tästä seuraten ei tarvinnut katsella peiliin puoleen vuoteen ja vedin moraaliset arvoni pytystä alas kerta heitolla. Nyt ei tarvitse enään paasata muille niiden seksi suhteista jota pidin alhaisina ja menetin tärkeän osan itsestäni. Nyt sitten joudun elemään valheessa itseni kanssa ja toivoa että suhteeni ei murene kumppaniin tämän takia.
Tekikö/pakottiko nykyinen suhteeni minut tähän. Ei. Tein sen ihan itse ja maksan siitä raskaan hinnan. Sen siaan että menin toilailemaan olisiko ehkä ollut fiksumpaa ottaa ero ehkä käydä vieraassa pedissä luvalla ken tietää. Tälläisissä asioissa ei ole yhtä totuutta ja tuskin tulet löytämään sitä täältäkään. Puhu miehesi kanssa vaihtoehdoista tai jos olet hakemassa hyväksyntää tuleville teoille niin foorumilta ei löydy ketään joka kantaisi seuraamukset puolestasi. Toden näköisesti hyvää ratkaisua ei ole olemassakaan. Jaksamisia -Voi trollata jos mielesi muuttuu siitä paremaksi-

Vierailija

Toivottavasti joskus vielä näet tämän viestin... Olet UPEA Nainen! Olin jo kokonaan pettynyt Naisiin, heidän rakkaudettomuuteensa ja uskottomuuteensa... Jokainen sanasi, olivat, kuin olisin ne itse sanonut. Toivon, että olet saanut avun ongelmiisi. Hyvää elämää Sinulle!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat