Kommentit (13)

VitaePro 1 kapseli sisältää

Astaksantiinia 2,0 mg, Luteiinia 6,0 mg, Zeaksantiinia 1,2 mg, C-vitamiinia 100 mg , D3-vitamiinia 5 µg, E-vitamiinia 12 mg, EPA 31 mg, DHA 125 mg

Astaksantiini 2,0 mg, Luteiini 6,0 mg, Zeaksantiini 1,2 mg

http://www.antioksidantit.com/astaksantiini/

C-vitamiini 100mg : C-vitamiini tarve on vähintään 400mg uusimpien tutkimusten mukaan.

D3-vitamiinia 5 µg : D-vitamiinin tarve on 50-125µg/vrk

E-vitamiinia 12 mg : Suomalaiset saavat E-vitamiinia keskimäärin riittävästi. Hyviä lähteitä ovat pähkinät, siemenet, kylmäpuristetut luomu kasviöljyt 

EPA 31 mg ja DHA 125 mg : Pohjoismaiset terveysviranomaiset suosittelevat aikuisille Omega-3 rasvahappoja 1-2 grammaa päivässä eli esim. villiä lohta vähintään 150 grammaa päivässä. 

Eli kapselissa on niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia.

• ylös 48
  • alas 40

Silakkafilee 100 grammaa sisältää

EPA 413 mg

DHA 586 mg

Kassilohen ravintoarvoja ei ole saatavilla.

• ylös 42
  • alas 40
Sisältö jatkuu mainoksen alla

"Eli kapselissa on niin vähän mitään ravintoaineita, jotta vaikuttaisi edes plasebon tavoin, joten täyttä humpuukia."

-Placebossa, eli lumelääkkeessä on juurkin todella vähän tai ei ollenkaan vaikuttavaa ainetta. Lumevaikutus saattaa olla (joka tapauksessa) se minkä ihmiset tuntevat, kun syödään ravintolisiä.

• ylös 67
  • alas 92
tUtsu

Yritän väkipakolla pysyä elämässä kiinni. Minulla on nivelreuma, ollut jo 14 vuotta ja vaivoja on lisäksi ilmaantunut nivelrikkoa. Säryissä piisaa. Iältäni olen 68 -vuotias nainen. Syön pienen määrän kortisonia joka päivä, välillä joudun ottamaan kuuriluontoisesti enemmän. Lisäksi syön arthryl -nimistä nivelrikkolääkettä Amurin ja illoin. Otan myös maitohappobakteeria ja E-EPaa Plus kalkkia aamuin illoin. Minulla on myös a-e -vitamiinipillerit. Onkohan turhaa tilata vitaeprota ja tiputtaa listaltani jotain pois vai jatkanko vanhaan malliin? Minulla on lisäksi masennuslääkitys. Kiitos mahdollisesta vastauksesta.

• ylös 43
  • alas 60
Ei enää Marevania käyttävä

PHKS;n sydänosaston hyvin pitkän kokemuksen omaava ylilääkäri raivostuu, kun kuulee, että jotakin ei voi syödä, koska käyttää Marevania. Hänen mukaansa MAREVAN SOVITETAAN AINA RUOKAVALIOON, E I K O S K A A N TOISINPÄIN. sitä vartenhan ne säännölliset mittaukset tehdään. Marevania säädellään, ruokavalio on se, mikä ihmiellä on

• ylös 39
  • alas 34
oon 77v

lisäksi silakkafileissä on rasksametalleja, muovista peräisin olevia aineita ja muita ympäristömyrkkyjä.

silakka on todella monipuolinen

• ylös 31
  • alas 36
Vierailija

Onko kenelläkään tietoa/kokemusta siitä, että VitaEprolla olisi vaikutusta kohonneisiin maksa-arvoihin. Kokeilin yhden annoksen eli 50 tablettia ja nyt normaaleissa, vuosittaisissa labrakokeissa maksa-arvot olivat koholla, kaikki muut normaaleja, en syö mitään lääkettä, yksi tabletti monivitamiinia päivässä.

• ylös 34
  • alas 50
Kyselijä

Jos syö verenpainelääkettä ja kolestroli lääkettä. Niin saako syödä vitaeprota?

• ylös 28
  • alas 35
s-pertti

Kyselijä kirjoitti:
Jos syö verenpainelääkettä ja kolestroli lääkettä. Niin saako syödä vitaeprota?

Saa varmaan, mutta ei kannata. Jos jostain sen sisältämästä on oikeasti puutetta, varmaan halvemmallakin pääsee.

• ylös 32
  • alas 18
Vierailija

Vitaeprossa on sama ongelma kuin verkostomarkkinoinnin vitamiineissa, pitoisuudet aivan liian pieniä mutta hinta silti korkea.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat