Kertokaapa naiset kokemuksianne tai mielipiteenne peniksen koon merkityksestä

Vierailija

Peniksen koko tuntuu olevan ikuisuuskysymys ja jatkuvan kiinnostuksen kohde. Hyvä niin.

Katselin netistä niitä tutkimuksia, joissa eri maaosien miehillä on erikokoiset kalut. Pienimmät ovat aasialaisilla, 

Googlen TargetMap-palvelu on julkaissut listan ja havainnollistavan kartan, josta selviää missä maissa miehillä on suurimmat ja pienimmät penikset. Kartta näyttää värikoodien avulla, että suurimmat varustukset löytyvät kongolaisilta, 17,93 senttiä ja pienimmät taas Etelä-Koreasta, jossa keskipituus oli vain puolet kongolaisten varustuksesta 9,66 senttiä.

Suomalaisten miesten keskipituus oli listauksen mukaan 13,77 senttiä ja näin ollen Suomi sijoittui Pohjoismaiden listauksen häntäpäähän. Koko listauksessa Suomi oli sijalla 85. Lista ei kuitenkaan kata aivan kaikkia maita.

Tässä on linkki:

http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073

Jotkut naiset kertovat, että peniksen koolla ei ole väliä, vaan tärkeintä miten mies osaa sitä käyttää. Toiset naiset puolestaan väittävät, että iso penis on parasta ja tarkoituksella yrittävät karttaa miehiä, joilla on pieni penis. 

Oma penikseni lienee melko iso, jäykistyneenä noin 21cm pitkä ja halkaisija noin 5 cm ja terska on varsin isokokoinen, ehkä noin 1/4 penikseni pituudesta. Varsinkin vanhemmat naiset ovat olleet erittäin tyytyväisiä penikseeni.

Koska naisten emättimet ovat erikokoisia, niin ainakin väljemmät varmasti haluavat isompaa penistä. Seksiterapeutit ovat kertoneet, että elinten yhteensopivuusongelmat voivat johtaa pahimmillaan epätyydyttäviin seksikokemuksiin.

Mitä mieltä naiset ovat asiasta? Olisi kiinnostavaa kuulla kokemuksianne.

Kommentit (8)

Vierailija

Peniksen koolla on väliä. Toki naisetkin ovat erikokoisia, mutta jos on pieni penis, niin siitä ei saa kukaan mitään nautintoa.

Itse en ole isovaginainen. Olisin saanut hyvän poikaystävän joskus nuorena plikkana, mutta miehellä oli niin pieni, että tuskin tunsin mitään.

Joten se suhde kariutui siihen.

Nykyään on aviomies, jolla ihan sopivan kokoinen.

Onneksi voi testata ennen naimisiin menoa, toimiiko seksi vai ei.

Toisn ennenvanhaan vaan mentiin naimisiin ilman kokeilemista ja sitten vaan kärsittiin koko elämä.

Ja vieläkin eri uskonnot kieltää esiaviollisen seksin. Sitten vaan kuuluu kärsiä huonosta seksistä, on vastaus.

Vierailija

Onko se sitten naisten kohteliaisuutta pieniä peniksiä kohtaan, kun sanovat ettei koolla ole väliä, vaan sillä osaako mies käyttää penistään taitavasti? Vai johtuneeko siitä, että naisella, joka noin sanoo on vain vähän kokemuksia...

Olen sellaisessa tilanteessa, että olen sinkku. Olen hoitanut seksi-elämäni sillä tavalla, että minulla on kolme vakituista naista, joiden kanssa olen sukupuoliyhteydessä tiiviimmin tai harvemmin. Totta kai näillä naisilla on yhdyntöjä muidenkin miesten kanssa, ja kerromme avoimesti, jos on ollut seksiä. 

Yksi näistä naisista kertoi, että viimeinen yhdyntä meni täysin pieleen, kun penis oli ollut aivan uskomattoman pieni. Se oli hänelle kokonaan uusi tuttavuus, ja peniksen pienuus paljastui kuulemma suihinotossa. Omien sanojensa mukaan tämä naistuttavani katui sitä yhdyntää kun ei tuntenut vaginassaan yhtään mitään. Mies sai kuulemma valtavan orgasmin.

mies 48

Vierailija
Vierailija

Mikä on pieni? Moni mittaa pätkän peräsuolta mukaan mittaan.

Pätkän peräsuolta mukaan..?  Peräsuolihan on ihan eri asia kuin penis.

Juupasjuuuu

Ei se mikään pieni ole. Itse sanoisin, että hitto kun miehet on mittataidottomia. Uskon tutkimustulosta. Rfsu sanoo, että keskipakoisvoima on 10cm ollen maailmassa 8 - 12cm.

Juhuuhhuuu

Mutta kun moni mittaa perseestä tai jostakin navasta asti ja taivuttaa mulkun juuret esille. Te. mittatapa ei ole se oikea ja yhtäläinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat