Kahvi - uusi terveysjuomako?

Kommentit (9)

Vierailija

Täyttä puutaheinää. Kofeiini on yleisin psykkisten ja fyysisten sairauksien aiheuttaja koska se kertyy kehoon 1,7 dimetyylivirtasahappona ja aiheuttaa kroonisen kofeiinimyrkytyksen, kofeinismin, jota potee suurin osa kansasta.

Työskentelen itse ravitsemusneuvojana, (itseoppineena parammettuani itseltäni ms-syndrooman, vaikean masennuksen, ahdistuneisuuden ja paniikkihäiriön). Lähestymistapani tehoa osoittaa, että esimerkiksi masennus, paniikkihäiriö, ja monet muut psyyken ongelmat katoavat 80% todennäköisyydellä alle 24 tunnissa.

CFS, Fibro, Ms, Als Sjögtrenin syndrooma ym vastaavankaltaiset tilat reagoivat niin ikään joidenkin oireiden osalta alle 24 tunnissa ravitsemushoitoon.

http://qmies.blogspot.fi/

Vierailija

Kahvi saa kädet tärisemään huimaa hikoiluttaa saa  olon epämukavaksi ja närästys  teke elosta helvetimoista  vaikka söisin puuron ym.ennen kahvin hörppäämistä ! Jatkuvan huonon olon/onton tunteen  takia  tulee syömisiä  napsittua tätä päivän mittaan,pakko on harkita lopettamista olen yrittänyt lopetella mutta aina palaan tuttuun aamukahvin ;(vannon  ja vakuutan itselleni nyt riittää?Kun muita paheita ja riippuvaisuuksia ei niin kahvi on sellainen minulle...tuntuu että helteellä vielä oireet kororstuvat enitsestään..!

Vierailija

Hankin vasta jauhettua tummaa ja aamulla join ilolla.

Nyt koko päivä on yhtä väsymystä ja heikotusta :( ei tosiaan sovi kaikille. Määrä on myös ratkaiseva, mutta oireita jo pienestä.

Aito kaakao hyvä vaihtoehto?

Vierailija

Osa ihmisistä on kahville herkempiä kuin toiset. Itse en pysty oikein juomaan kahvia yli kahta kupillista päivässä tai tulee 6/7 kommentissa mainittuja oireita ja yleinen pahaolo. Joskus kahvi on aiheuttanut myös ylivireyttä.

Toisaalta pystyn juomaan 1-2 kuppia töissä päivittäin. Viikonloppuna en yleensä juo, joten ei tule pahaa riippuvuuttakaan tosta. 

Tiesittekö muuten, että Robusta mustana ilman sokeria ehkäisee kariesta? Minulle oli melko yllätys. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat