Vuorotyö aiheuttaa uniongelmia

Vuorotyö aiheuttaa uniongelmia

Vaikka kolmivuorotyö on raskasta, siinä myös viihdytään. Ja jaksamiseensa voi vaikuttaa itsekin.Lue koko juttu

Kommentit (3)

Melatoniinia kannattaa kokeilla.

 

Terveellisen ravinnon kivijalka koostuu kolmesta asiasta: proteiineista, väreistä ja rasvoista.

Lyhyesti: virallisten ravitsemussuositusten mukaan aikuinen tarvitsee n. 100 grammaa hyviä rasvoja ja proteiinia päivässä. Lisäksi vähintään 500 grammaa kasviksia, vihanneksia, juureksia, hedelmiä, papuja, linssejä, herneitä ja marjoja. Vettä janoon 1,5-2 litraa. Ja jos nälkä jää (lähinnä huippu-urheilijat), niin perunaa, riisiä ja viljaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Entäs jos harrastaa kehonrakennusta ja ruoka-annoksien pitäisi olla sama päivällä kuin yölläkin pitkässä yöputkessa? Tuskin hedelmillä ja kevyellä ruokailulla ylläpitäisi suuria lihaksia?

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat