Kommentit (10)

Olen kyllä huomennut, että alkoholi vähentää korvien kohinaa, että ei alkoholia kannattaisi laitta jokaisen vaivan aiheuttajaksi kuitenkaan.

ANTERO

Myös minä olen huomannut alkoholin vaikutuksen poistavan tinnituksen  lähes kokonaan määräajaksi. Esim 4 cl drinkki poistaa minulla tinnituksen n. 1,5 tunniksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
hehehe

Ryypännyt en ole 7 vuoteen joten empä tiedä onko sillä vaikutusta vai ei. Mutta juu tuo kohina tai subwooferi korvissa on varsin epämielyttävä etenkin yöllä. Sit jos kuuluu jotain pientä ääntä niin tuo humina loppuu heti, tai jos liikahtaa.

Tinnittäjä

Alkoholin vaikutus tinnituksen ”poistamiseen” on kyllä valitettavasti väliaikaista. Pitemmällä jaksolla se pahentaa oiretta. Sikarin poltto ja savukkeidenkin poltto pahentavat tinnituksen häiritsevyyttä kun supistavat verisuonia ja vaikeuttavat verenkiertoa sisäkorvassakin.
Yksi kirjoittaja puhuu kokaiinin antamasta avusta ja todennäköisesti voi ollakin siitä tilapäistä apua. Kirjoittaja kuitenkin tarkoittanee lidokaiini-nimistä kemikaalia. Sillä saadaan tinnitus poistetuksi joksikin aikaa, mutta lidokaiinin haittavaikutukset ovat niin suuret ettei sitä voida käyttää.

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat