Selkä vahvaksi liikkumalla

Selkä vahvaksi liikkumalla

Oikea asento ja vahvat lihakset pitävät selkäkivut loitolla. Jos selkä vaivaa, kannattaa treenata myös vatsalihaksia. Kipu kertoo, että ranka parka on rappeutunut eikä huolto ole pelannut. Selkärangan rappeutumista voi yrittää hidastaa.Lue koko juttu

Kommentit (5)

Erittäin hyvin kirjoitettu opas. Kiitos!

Saan tästä paljon apua pitkään jatkuneeseen selkäkipuun.(toivottavasti)

T. Ent. Urheilija

Todella hyvä artikkeli, sain lisää faktaa ja infoa. Itse olen entinen aktiivi liikkuja, nykyinen kuntoliikunta ja selkäpotilaS. Selässäni on lannerangan skolioosi, 2 välilevyn pullistumaa, krooninen tulehdustila ja jatkuvat lihaskireydet johtuen skolioosista. Selän kanssa olen 2 viimeistä vuotta taistellut istumatyön kanssa. Mutta luovuttaa ei voi. Säännöllinen liikunta ja kehonhuolto on pienen työssäkäyvän lapsen äitinä mahdutettava aikatauluun. Lisää vaan selkää koskevia artikkeleja :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat