Rauhoita virtsarakon kirvely

virtsarakontulehdus, virtsavaivat

Pissattaa ja koskee, usein virtsatietulehdus äityy yöllä. Mene lääkäriin mutta vasta aamulla. Sinne asti selviät särkylääkkeellä ja juomalla paljon.Lue koko juttu

Rauhoita virtsarakon kirvely

Kommentit (14)

Olen hoitanut akuuttivaiheen vti-oireita 2x500mg kerta-annoksella c-vitamiinia. Toimii! Monet antibioottikuurit jääneet syömättä. Kannattaa kokeilla!

• ylös 118
  • alas 104

Aikuisena naisena ja todella monia virtsarakon tulehduksia sairastaneena minulle on neuvottu että ennen ja jälkeen yhdynnän oltava rakko tyhjä.

Myös asennolla on todettu olevan selkeästi vaikutusta.Sellainen asento esim.taakaapäin rakastelu aiheuttaa ainakin minulle oireita.

• ylös 95
  • alas 80
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Aluksella

Olin istunut kylmän hallin kylmällä muovituolilla, koska ulkona oli helle, olo oli viilentävä. mutta sitten illalla ,kun

menin makuulle, rakon kirvely pelästytti. Koska edessä oli aamuvarhaisella alkava laivamatka, olivat keinot vähissä.

Lapsosetkin olivat odottaneet tätä lomaa. Minä voitelin virtsa-aluetta BACIBACT (Orion) voiteella. Hetimiten olo

alkoi olla autuaallinen, kirvely katosi. Tämä oli siis ensiapu. Matkan jälkeen kävin saamassa antibioottilääkityksen.

• ylös 24
  • alas 36
Vierailija

Minulla päinvastainen kokemus, parhaiten pissatulehdusta estää pissalla käynti ja alapesu vedellä heti yhdynnän jälkeen.

• ylös 25
  • alas 15
Kipeä

Mulla ei tule kirvelyä. Nytkin alaselkä tosi kipeä. Pissaa lirahtelee housuun. Alan olla tosi itkuinen ja epätoivoinen tän vti,n kanssa. Tuntuu että ainoa konsti olis enää rakon poisto ja avanne.

• ylös 29
  • alas 22
Vierailija

Virtsatientulehduksen mahdollisia syitä:

1. Astianpesukoneessa muhivat virtsatientulehdusta aiheuttavat bakteerit ja siirtyvät ihmisten elimistöön astioiden mukana. Pese astiat käsin!

2. D-vitamiinin puutos. Syö apteekista ostettuja D-vitamiini- ja kalaöljykapseleita läpi vuoden!

3. Mitä aloit syömään (virtsatientulehduksien alkamisen aikaan), mitä et ennen syönyt? Kartoita tämä/nämä ja jätä ne pois ruokavaliostasi, vaikka niiden terveellisyydestä kuinka kohkattaisiin.

4. Väärä partneri?

• ylös 21
  • alas 72
Kanneli

minjä hoidin aiemman tulehdukseni karpalomehulla+juomalla vettä paljon, ei tarvinnut lääkäriä,onhan niitä muitakin kotikonsteja.netistä loytyy!

• ylös 22
  • alas 23
Apu luonnosta

Minulla nuorena virtsatieinfektiot olivat jatkuva riesa. Kun otin tavaksi syödä puolukkasurvosta n. teelusikallisen joka päivä hävisivät oireet eikä niitä edelleenkään ole vaikka ikääkin on tullut.

Survon sauvasekoittimella ja laitan hiukan sokeria maun vuoksi joukkoon. Pakastimesta otan rasian kerrallaan, ne säilyvät hyvin raikkaan makuisena. Suosittelen!

• ylös 26
  • alas 18
mirkkutiikko

Itselläni aiemmin useita tulehduksia jotka hoidettiin antibiooteilla. Luin karpalon hyvästä vaikutuksesta, ja aloin käyttämään säännöllisesti Karpalact tuotetta. 1 kpl joka ilta ja nyt n. 4 vuotta eikä ole ollut tulehduksia. Jos joskus tulee oireita otan kapselin aamulla ja illalla sekä tupla annoksia c-vitamiinia, ja tietysti juon vettä paljon.

Näistä konsteista kerroin lääkärillekkin joka oli hyvin kiinnostunut kokemuksistani karpalotuotteen kanssa.

• ylös 23
  • alas 17
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen hoitanut akuuttivaiheen vti-oireita 2x500mg kerta-annoksella c-vitamiinia. Toimii! Monet antibioottikuurit jääneet syömättä. Kannattaa kokeilla!

Kokeilin ja TOIMII! Thanks

• ylös 21
  • alas 16
kokematon naisen alku

Uskon tämän olleen totta. Viimeviikolla olin yhdynnässä eikä tullut jälkeen päin mitään mutta nyt perjantaina kun olin yhdynnässä takaapäin niin nyt on alkanut vaivat.. ja tämä on ihan kauheeta. vessassa joutuu rampata ja verta virtsassa ja kirvelee. en oo saanu nukuttua enää kello 01.50 jälkeen ja kello on nyt 02.49 ja mun pitäisi hertä harjotteluun joka alkaa 07.00 mutta joudun hypätä vessassa 🙄 ja pelko on suuri... johtuuko tämä kaikki tästä vai onko mulla jotain muuta vaivaa...?

• ylös 22
  • alas 18

Eihän lääkärit millään anna mitään antibioottia ja vielä vähemmän "varalle". Minäkin olen syönyt antibioottia viimeksi vuonna 1964 kerran keuhkokuumeeseen. Nyt en saa terkkarista, kun muka bakteerit tulevat vastustuskykyisiksi.
Ja kalliit karpalokapselit-ja mehut voitte rauhassa unohtaa. Niistä ei ole mitään apua eikä jostain Vagisanista tms.
Vaipat huosuissa tässä saa elää.
Olen myös kuullut monen kuolleen virtsatietulehdukseen, kun on levinnyt munuaisaltaisiin.

• ylös 19
  • alas 27
Vierailija

C-vitamiini, karpalo ja puolukka auttoivat oikeasti, kiitos erittäin paljon vinkistä! Otin kaksi c-vitamiiniporetablettia tunnin sisään ja blendasin pari kourallista pakastepuolukoita ja Riitan herkun karpalomehua. Ja hörpin koko loppu päivän vuorotellen vettä ja pelkkää karpalomehua niin illalla oli oireet poissa.

• ylös 27
  • alas 12
Avun saanut

Olin todella tuskissani.. Jatkuvat virtsatie tulehdukset rajoittivat sosiaalista elämääni. Koko alapää tuntui kivuliaalta.
Minnekään en lähtenyt ilman antibioottipakettia ja tietoa missä wc. Sitten kuulin ;KARPALOKAPSELI ja lacto seven MAITOHAPPOBAKTEERI kerran päivässä!! Vaivat katosivat kuin iskusta!! Parissa päivässä. Peruin jo varatun ajan gynegologille. Vuosi nyt mennyt näin eikä mitään vaivaa ole ollut. Sain elämänhalunkin takaisin !

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat