Kommentit (10)

Vierailija

Olen hoitanut akuuttivaiheen vti-oireita 2x500mg kerta-annoksella c-vitamiinia. Toimii! Monet antibioottikuurit jääneet syömättä. Kannattaa kokeilla!

Vierailija

Aikuisena naisena ja todella monia virtsarakon tulehduksia sairastaneena minulle on neuvottu että ennen ja jälkeen yhdynnän oltava rakko tyhjä.

Myös asennolla on todettu olevan selkeästi vaikutusta.Sellainen asento esim.taakaapäin rakastelu aiheuttaa ainakin minulle oireita.

Aluksella

Olin istunut kylmän hallin kylmällä muovituolilla, koska ulkona oli helle, olo oli viilentävä. mutta sitten illalla ,kun

menin makuulle, rakon kirvely pelästytti. Koska edessä oli aamuvarhaisella alkava laivamatka, olivat keinot vähissä.

Lapsosetkin olivat odottaneet tätä lomaa. Minä voitelin virtsa-aluetta BACIBACT (Orion) voiteella. Hetimiten olo

alkoi olla autuaallinen, kirvely katosi. Tämä oli siis ensiapu. Matkan jälkeen kävin saamassa antibioottilääkityksen.

Kipeä

Mulla ei tule kirvelyä. Nytkin alaselkä tosi kipeä. Pissaa lirahtelee housuun. Alan olla tosi itkuinen ja epätoivoinen tän vti,n kanssa. Tuntuu että ainoa konsti olis enää rakon poisto ja avanne.

Vierailija

Virtsatientulehduksen mahdollisia syitä:

1. Astianpesukoneessa muhivat virtsatientulehdusta aiheuttavat bakteerit ja siirtyvät ihmisten elimistöön astioiden mukana. Pese astiat käsin!

2. D-vitamiinin puutos. Syö apteekista ostettuja D-vitamiini- ja kalaöljykapseleita läpi vuoden!

3. Mitä aloit syömään (virtsatientulehduksien alkamisen aikaan), mitä et ennen syönyt? Kartoita tämä/nämä ja jätä ne pois ruokavaliostasi, vaikka niiden terveellisyydestä kuinka kohkattaisiin.

4. Väärä partneri?

Kanneli

minjä hoidin aiemman tulehdukseni karpalomehulla+juomalla vettä paljon, ei tarvinnut lääkäriä,onhan niitä muitakin kotikonsteja.netistä loytyy!

Apu luonnosta

Minulla nuorena virtsatieinfektiot olivat jatkuva riesa. Kun otin tavaksi syödä puolukkasurvosta n. teelusikallisen joka päivä hävisivät oireet eikä niitä edelleenkään ole vaikka ikääkin on tullut.

Survon sauvasekoittimella ja laitan hiukan sokeria maun vuoksi joukkoon. Pakastimesta otan rasian kerrallaan, ne säilyvät hyvin raikkaan makuisena. Suosittelen!

mirkkutiikko

Itselläni aiemmin useita tulehduksia jotka hoidettiin antibiooteilla. Luin karpalon hyvästä vaikutuksesta, ja aloin käyttämään säännöllisesti Karpalact tuotetta. 1 kpl joka ilta ja nyt n. 4 vuotta eikä ole ollut tulehduksia. Jos joskus tulee oireita otan kapselin aamulla ja illalla sekä tupla annoksia c-vitamiinia, ja tietysti juon vettä paljon.

Näistä konsteista kerroin lääkärillekkin joka oli hyvin kiinnostunut kokemuksistani karpalotuotteen kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen hoitanut akuuttivaiheen vti-oireita 2x500mg kerta-annoksella c-vitamiinia. Toimii! Monet antibioottikuurit jääneet syömättä. Kannattaa kokeilla!

Kokeilin ja TOIMII! Thanks

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat