Kommentit (7)

Vierailija

No onneksi tekstissä luki, että karsi sokeri niin hilsekin VOI hävitä. Nimittäin minulla tuo ei toimi. En ole neljään vuoteen syönyt lainkaan sokereita, en edes piilosokeria, ja hilsettä silti on. Niinkun myös inhottavia iho-oireita. On tässä ehtinyt kokeilla jos jonkinmoiset öljyt,hoitotuotteet ja ravinteet, mutta mistään ei ole apua. 

Jos joku tietää hyvän vinkin, luotaistuotteen tai vitamiinin, shampoon jne., niin vinkatkaa ihmeessä:)

Vierailija

Lääkäri voi määrätä reseptin Diprosalic-nimiselle lääkkeelle. Se on nestemäistä ja laitetaan hiuspohjaan esim. illalla ja annetaan vaikuttaa. Toimii ainakin taliköhnähilseeseen kuin myrkky.

Vierailija

Vierailija 17.2. klo 16:51
2/3

No onneksi tekstissä luki, että karsi sokeri niin hilsekin VOI hävitä. Nimittäin minulla tuo ei toimi. En ole neljään vuoteen syönyt lainkaan sokereita, en edes piilosokeria, ja hilsettä silti on. Niinkun myös inhottavia iho-oireita. On tässä ehtinyt kokeilla jos jonkinmoiset öljyt,hoitotuotteet ja ravinteet, mutta mistään ei ole apua. 

Jos joku tietää hyvän vinkin, luotaistuotteen tai vitamiinin, shampoon jne., niin vinkatkaa ihmeessä:)

Itse olen saanut avun atooppiseen ihoon Synergyn tuotteilla. 

Kerron mielelläni lisää, jos olet kiinnostunut! Ann.ann(@) netti.fi

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat