Kommentit (6)

Vierailija

Minulla on jaloissa täsmälleen sama homma. Iltaisin varsinkin saunottuani jalkaterät menevät punaisiksi ja verisuonet tulevat esille. Seisoessani jalkateriä kihelmöi, mutta istuessani tämä helpottaa.

Jalkani eivät kuitenkaa turpoa, eikä ole kyse sienestä. Olen 19-vuotias miehen alku. Ongelma ollut jo monia vuosia ja kiinnostaisi tietää mistä johtuu.

Tätä sivustoa ei ole luokiteltu

Epätoivoinen

Vierailija kirjoitti:
Minulla on jaloissa täsmälleen sama homma. Iltaisin varsinkin saunottuani jalkaterät menevät punaisiksi ja verisuonet tulevat esille. Seisoessani jalkateriä kihelmöi, mutta istuessani tämä helpottaa.
Jalkani eivät kuitenkaa turpoa, eikä ole kyse sienestä. Olen 19-vuotias miehen alku. Ongelma ollut jo monia vuosia ja kiinnostaisi tietää mistä johtuu.

Tätä sivustoa ei ole luokiteltu

Vihdoin löysin vuosien etsinnän jälkeen muitakin joilla on kyseisiä oireita! Justiin samanlaiset oireet! Olisi kiva saada joku helpottava lääke tms keino.. Monta kesää olen joutunut kulkemaan pitkissä housuissa, vähänkin kun seison niin jalat alkavat punottamaan eikä näytä yhtään kivalta. Todella häiritseväää kun ei tiedä mikä jalkoja vaivaa.. Oon siis 21-vuotias nainen. Lääkäriinkään en ole kehdannut mennä.. Mutta jos joku tän lukee ja tietäisi mikä auttaisi niin toivottavasti vastaat !

Tuskailija

Raajoissani (kädet ja jalat) tuntuu ahdistavaa kuumuutta käytyäni levolle. Tunnen unen lähestyessä, vartaloni vaativan peitettä, mutta raajoissani edelleen ahdistavaa kuumuutta ja pidän ne pois peitteen alta. Pidän ikkunaa auki saadakseni helpotusta tilanteeseeni, mutta varsinkin kesä-aika on todella tuskallista. Olen tutustunut hypertyreoosin oireisiin, eivätkä nekään selitä tilannettani.

Peppi182

Tällähetkelläkin jalat on tulessa,joskus olen niin epätoivoinen että....
Miksi minulla on näin innoittavat jalat?
Kylmä vesi auttaa, yöllä joudun käyttämään jalat vesiastiassa jossa on tosi kylmää vettä se helpottaa.
Olen 67v ja tämä vaiva on ollut pian 20 v. ja lääkärit ei tiedä mistä johtuu moinen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat