Hormonit tekevät naisen

klo 0:00 | 28.6.2010
Nainen pyörii koko ikänsä hormonihyrrässä. Estrogeenin lisäksi moni muukin hormoni heiluttaa naisen mieltä ja kehoa. Onneksi mielihyvähormoneja voi keräillä.Lue koko juttu
Nainen pyörii koko ikänsä hormonihyrrässä. Estrogeenin lisäksi moni muukin hormoni heiluttaa naisen mieltä ja kehoa. Onneksi mielihyvähormoneja voi keräillä.Lue koko juttu
Ladataan...
Miksi aina yleistetään etteivät naiset halua seksiä? Sitten kun on nainen joka tykkää seksistä, miehet juoksee kauhuissaan karkuun, koska eihän naisten kuulu tykätä seksistä! Lopettakaa tämä paskan puhuminen, etteivät naiset halua seksiä.Tervettä naista huvittaa yleensä aina, kun seura vaan on oikeaa.
Ne jotka ovat miehensä kanssa jostain muusta syystä, katsokoot peiliin ja katukoot hiljaa. Ja erotkoot. Ettei tarvitse haluttomuudella pilata meidän elämäniloistenkin elämää.
On olemassa testosteronilaastareita naisillekin.
Ja älkää ihmeessä antako poistaa missään iässä terveitä munasarjoja! Niin sanoo Suomen Käypä hoito -suosituskin! http://www.kaypahoito.fi/KH2014-suositukset-portlet/Tulosta?id=nak07707
Jurppii tuo vinkki, että kannattaa harrastaa seksiä koska se lievittää pms-oireita, mutta pms-oireissa piehtaroivaa vastentahtoisesti sinkkua masentaa ihan kylliksi kumppanittomuus ilman tällaisia vinkkejäkin. Ja pms-oireista kärsivä sinkku tuntee olonsa niin kurjaksi ja rumaksi turvotuksineen, finneineen jne. ettei todellakaan tee mieli edes yrittää pokailla ketään, itsetunto on nollissa. Sitten taas ovulaation aikaan voi tuntea itsensä kauniiksi ja viehättävksi.
Seksiä voi harrastaa ilman miestäkin, senkun vain hyväilee itse. Minua harmittaa että naisen hormoneista ei ikinä kerrota miten hieno asia ne ovat. Miten upealta tuntuu olla kiimainen ja energinen. En suosittele pillereitä kenellekään. Ainakin ennen ne heikensivät haluja.
Jos mulla on alkanut menkat n. Vähän yli puol vuotta sitten, niin voiko se aiheuttaa sellaista aineenvaihduntaa, että lähtis kulmakarvoja? (Paljon)
"Vaikka sanotaan, että miehen pitää saada seksiä voidakseen hyvin ja naisen voida hyvin halutakseen seksiä, ei se Mervi Halttusen mielestä ole ihan niin."
Kuka tuon lauseen on keksinyt, ei ainakaan nainen. Lauseen kuuluisi olla nimittäin, naisen pitää saada seksiä voidakseen hyvin!!!!