Kommentit (7)

Tämähän ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen... "ei kovin suuria määriä" ei ole kovin suuri tarkkuus, olisin odottanut jotain viitteellistä grammamäärää vastaukseksi. Sen sijaan saa esitelmän koko ravintokolmiosta.

  • ylös 17
  • alas 22

Oikea vastaus on 6-8 mantelia/pvä. Määrä sopii mysö pähkinöihin.Mantelit kuorittuina koska kuorissa on jotain myrkyllistä ainetta.

  • ylös 24
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täysjyvää ja ruisleipää. Pähkinöiden terveysvaikutuksista tiedetään kaikkialla, mutta suomalaisten pitäisi syödä ainoastaan sitä iänikuista terveellistä ja ravitsevaa ruisleipää. Taitaa olla joku salaliitto jolla saadaan kansa tukemaan suomalaista maajussia ja syömään viljoja.

  • ylös 46
  • alas 34

Viljavalmisteita ei raavaskaan mies tarvitse kahta leipäpalaa, yhtä pasta-annosta tai yhtä puurolautasellista enempää päivässä, sillä muuten ei jaksa syödä kasviksia riittävästi päivässä, joita tulisikin olla jokaisella aterialla puolet aterian koosta.

 

 

  • ylös 32
  • alas 26
Vierailija

Kannattaa lukea tuoteseloste, oikea ruisleipä on jauhojen osalta 100% ruista, juureen leivottu ja mielellään vielä ilman hiivaa. Myös suolan määrässä on eroja, vaikuttaa verenpaineeseen jos syö paljon leipää niin kuin minä.

  • ylös 13
  • alas 8

Olen yrittänyt laihtua reipasta tahtia, pari kiloa viikko. Se ei ollutkaan helppoa. Nyt voin sanoa että olen laihtunut 1kg ja viikko. Välillä oli vaaka paikallaan kymmenisen päivää ja ihmettelin, koska en missään tapauksessa syönyt mielestäni 1400 kaloria enempää. Mutta kun vähensin jugurtin yhteen desilitraan 4-5:stä, lopetin taatelisiirappilusikallisen ja vähensin pähkinät 2-3:een niin alkoi paino taas pudota. - Jos söisin pastaa, riisiä ja puuroa niin epäilen että laihtuisin, Niiden tilalle proteiinia ja vihanneksia. Ja palkoja, papuja, linssejä. Joku kirjoitti jossain että 25 g proteiinia joka aterialle. Sitä en kyllä onnistu tekemään. Muuten mistä saa ne proteiinit jotka kroppa kuulemma vaatii, gramma elopainoa kohti? Mielestäni ei kauhean helppoa. Yksi ruisleivän siivu aamuisin on mahtava, siitä en halua luopua. Ruisleivän päälle 1 tl öljyä ja siihen hierotaan pari valkosipulin  kynttä, päälle rucola, tomaatinsiivu, ehkä myös kurkkua, kukkakaalia murustettuna, lammasjuusto. Sitruunasta puristettua mehua veden joukkoon. Sitten vaikka se kahvi. Hieno alku aamulle. 

M Ruosu

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat