Kommentit (6)

Tämähän ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen... "ei kovin suuria määriä" ei ole kovin suuri tarkkuus, olisin odottanut jotain viitteellistä grammamäärää vastaukseksi. Sen sijaan saa esitelmän koko ravintokolmiosta.

Oikea vastaus on 6-8 mantelia/pvä. Määrä sopii mysö pähkinöihin.Mantelit kuorittuina koska kuorissa on jotain myrkyllistä ainetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täysjyvää ja ruisleipää. Pähkinöiden terveysvaikutuksista tiedetään kaikkialla, mutta suomalaisten pitäisi syödä ainoastaan sitä iänikuista terveellistä ja ravitsevaa ruisleipää. Taitaa olla joku salaliitto jolla saadaan kansa tukemaan suomalaista maajussia ja syömään viljoja.

Viljavalmisteita ei raavaskaan mies tarvitse kahta leipäpalaa, yhtä pasta-annosta tai yhtä puurolautasellista enempää päivässä, sillä muuten ei jaksa syödä kasviksia riittävästi päivässä, joita tulisikin olla jokaisella aterialla puolet aterian koosta.

 

 

Vierailija

Kannattaa lukea tuoteseloste, oikea ruisleipä on jauhojen osalta 100% ruista, juureen leivottu ja mielellään vielä ilman hiivaa. Myös suolan määrässä on eroja, vaikuttaa verenpaineeseen jos syö paljon leipää niin kuin minä.

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat