Kommentit (6)

Tämähän ei vastannut alkuperäiseen kysymykseen... "ei kovin suuria määriä" ei ole kovin suuri tarkkuus, olisin odottanut jotain viitteellistä grammamäärää vastaukseksi. Sen sijaan saa esitelmän koko ravintokolmiosta.

  • ylös 17
  • alas 22

Oikea vastaus on 6-8 mantelia/pvä. Määrä sopii mysö pähkinöihin.Mantelit kuorittuina koska kuorissa on jotain myrkyllistä ainetta.

  • ylös 24
  • alas 15
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Täysjyvää ja ruisleipää. Pähkinöiden terveysvaikutuksista tiedetään kaikkialla, mutta suomalaisten pitäisi syödä ainoastaan sitä iänikuista terveellistä ja ravitsevaa ruisleipää. Taitaa olla joku salaliitto jolla saadaan kansa tukemaan suomalaista maajussia ja syömään viljoja.

  • ylös 43
  • alas 34

Viljavalmisteita ei raavaskaan mies tarvitse kahta leipäpalaa, yhtä pasta-annosta tai yhtä puurolautasellista enempää päivässä, sillä muuten ei jaksa syödä kasviksia riittävästi päivässä, joita tulisikin olla jokaisella aterialla puolet aterian koosta.

 

 

  • ylös 32
  • alas 24
Vierailija

Kannattaa lukea tuoteseloste, oikea ruisleipä on jauhojen osalta 100% ruista, juureen leivottu ja mielellään vielä ilman hiivaa. Myös suolan määrässä on eroja, vaikuttaa verenpaineeseen jos syö paljon leipää niin kuin minä.

  • ylös 13
  • alas 8

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat