Kommentit (1)

Vierailija

Ärsyttävä asia, minun on pakko huutaa ja juella itsekseni. Ihmiset luulevat, että puhun heille. Välillä huudan esimerkiksi pyöräillessä jotain törkysanoja tai keskustelen itseni kanssa vaikka päivän säästä. Olen ollut yli kolme vuotta nytten yksinäinen ilman ihmissuhteita niin hulluksihan tästä tulee. On vain pakko purkaa jonnekin ajatuksiaan ja itse ainakin kuuntelen ja vastaan niihin. Ääneen. Kaikkea sitä ihmisellä voi olla. Ahdistaa myös tilanteet ulkona, kun vastaan tulee vaikka kaverilauma. Ajatella, heillä on ihan seuraa jonka kanssa viettää aikaa ja purkaa ajatuksiaan. Tällaisena masentuneena ja sosiaalisten tilanteiden pelkääjänä on vaikeaa löytää kavereita saati ystäviä. Olen kyllä kuullut hanki ystäviä, mutta ei ole niin helppoa. Kun ihmisiinkin on pakko ottaa etäisyyttä, minulla on monta järkyttävää kokemusta kavereiden kanssa ja niiden takia pelkään, että tämä toistuu vielä, jos hankin uuden kaverin. Mutta sammakoita suustani lentää kyllä päivittäin (pahoittelen jo etukäteen, jos joku pahoittaa mielensä niistä). Mä en niille mitään voi! ;D / Jyri

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat