Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
kipeä vaan ei enää

Vierailija kirjoitti:
Asiallinen artikkeli, ei peloiteltu.

Tämä on todella omituinen maa. Ensin kauhealla vimmalla vaegaan oikeanlainen lääkitys ja kun se saadaan toimimaan, lääkäri ILMOITTAA että nyt se pitää lopettaa kun tulet muuten riippuvaiseksi ja näin pltilas jää täysin ilman hoitoa ahdistuksineen ja kipuineen täysin yksin. Läököreiden suurin huolenaihe ei ole potilaan huvinvointi vaan ainoastaan se että kytätään milloin voidaan leimata riippuvaiseksi ja tämänjälkeen et saa mitään hoktoa enää mistään. Täysin naurettavaa verrattuna mm. Saksan ja Sveitsin kqltaisiin huippumaihin joissa sepotilas tulee ensin eikä lääkärin pelko. Omemme noin kolmekymmentävuotta jäljessä muita maita hoktojen tasossa että on turhaa mainostaa suomea hoidon huippumaana. Sitä tämä takapajula ei todellakan ole. Netti on täynnä sairaiden ihmisten kertomuksia miten heidöt on jätetty yksin kipujensa kanssa ja ahdistusten. Lääkäreiwtä noin 70%käyttä jotain reseptilääkkeitä itse että siinä kun luotatte näihin tekopyhiin jumaliin. Itse käyn S eitsissä hoidossa ja eipä ole ollut yhtään unetonta yötä sen jälkeen. Suosittelen.

• ylös 15
  • alas 10

Erittäin hyvä artikkeli.Itse olen ollut tuossa tilanteessa joskus,mutta onneksi pääsin siitä eroon.Pitkä ja kivinen oli taival mikä oli,mutta nyt on hyvä olla.

• ylös 11
  • alas 10

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat