Kommentit (2)

minna v.

päivää . olen 41 v. nainen takana on leukemia minkä olen lapsena sairastananut .  muistaakseni tuli tuhkarokko ja siitä epilepsia mikä on edelleen  ... pysyy lääkkeillä hyvin hoidossa.  asun rivit.  tässä on asunut ei asu enää onneksi . 3 ihmistä jotka on tupakoineet . 1 joka on asunut viereisessä asun. ja 2 ihmisistä yhdessä  jotka ovat tupakoineet.  minua on ahdistanut se savu . yölläkin heräsin siihen makuuh.  ja wc ssä lemusi joskus aiva täysin  .  isännöitsijä ei piitannut yhtään .  elise simola . jalasjärvi.   nyt asunnoissa asuu sellaisia jotka eivät polta.  voiko savu aiheittaa hammassärkyä ym muita särkyjä lihaksissa ? jostain olen lukenut , että tupakin savu aiheittaa sitä .  tuntuu , että vielä herkemmin ,kun ikää tulee lisää . itse en ole koskaan poltellut eikä vanhempani.  minulla särkee käsiä , hampaita , välillä polvia . lauri herrala on ollut mun oma lääkäri seinäjoella . 

Vierailija

On­ko korona ko­ti­ka­ran­tee­niin ase­tet­tu­jen ase­ma ihan lop­puun as­ti aja­tel­tu?

Nyt tu­han­net iäk­käät ja pe­rus­sai­raat jou­tu­vat pas­sii­vi­ses­ti tu­pa­koi­maan 24 tun­tia vuo­ro­kau­des­sa ko­to­naan, el­lei tu­pa­koin­tia kiel­le­tä ker­ros­ta­lois­sa edes yö­a­jak­si.

Sel­vi­sit eh­kä ko­ro­nas­ta, mut­ta sait in­ten­sii­vi­sen pas­sii­vi­sen tu­pa­koin­nin ta­kia ast­man ja niin edel­leen? On­nit­te­lut­ko?!

Ker­ros­ta­lot ei­vät pidä tu­pa­kan­sa­vua vain sii­nä asun­nos­sa, jos­sa pol­te­taan, vaan sa­vus­ta kär­si­vät myös pa­kos­ta ko­to­naan ole­vat naa­pu­rit.

Mi­ten hei­kom­mas­sa ase­mas­sa ole­via on aja­tel­tu suo­jel­la täs­sä ti­lan­tees­sa?

Kuin­ka pian val­tio vel­voit­taa ko­to­naan si­säl­lä py­sy­vien tur­vak­si tu­pa­koin­ti­kiel­lon ker­ros­ta­loi­hin si­sä­ti­loi­hin, par­vek­keil­le ja ta­lo­yh­ti­ön il­ma­not­to­auk­ko­jen lä­hei­syy­teen?

Tu­pa­koin­ti voi li­sä­tä ris­kiä me­neh­tyä ko­ro­na­vi­ruk­seen ker­to­vat tut­ki­muk­set.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat