Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju FacebookTwitterWhatsApp Tykkää (4) Tallenna Add a discussion Keskustelun etusivu | Keskustelut Mistä johtuu otsasärky lentokoneessa? klo 13:59 | 10.4.2013 Mistä johtuu otsasärky lentokoneessa? Kommentit (1) Naftasukka 1/1 | klo 11:40 | 14.9.2018 Minulla sama juttu, oikea ohimo kipeytyi laskussa. AirBalticin lentäjät entisiä Venäjän hävittäjä lentäjiä. Tuovat koneen alas niin nopeasti että matkustamon paine..? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 8 Sisältö jatkuu mainoksen alla Sisältö jatkuu mainoksen alla Keskustelun etusivu | Keskustelut Alueen etusivulle Kommentti * Nimimerkki (ei pakollinen) Sähköposti (ei pakollinen) Ei näytetä julkisesti. Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi * * Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista. Leave this field blank Keskustelun etusivu | Keskustelut Aloita uusi keskustelu Edellinen ketju Seuraava ketju
Naftasukka 1/1 | klo 11:40 | 14.9.2018 Minulla sama juttu, oikea ohimo kipeytyi laskussa. AirBalticin lentäjät entisiä Venäjän hävittäjä lentäjiä. Tuovat koneen alas niin nopeasti että matkustamon paine..? Vastaa Lainaa Ilmoita asiattomaksi ylös 6 alas 8
Minulla sama juttu, oikea ohimo kipeytyi laskussa. AirBalticin lentäjät entisiä Venäjän hävittäjä lentäjiä. Tuovat koneen alas niin nopeasti että matkustamon paine..?