Kommentit (2)

Pakotus

Kolme ylintä nikamaa kasvanut yhteen mutta juuritus hyvä enkä ole asiasta tiennyt vasta kuin nyt röntgenkuvannan jälkeen! On kuulema synnynnäinen!
Toden näköisesti oikean puoleinen kolme viikkoa kestänyt summittainen pään vihlominen ei johdukkaan niskaskaongelmista vaikka aamulla niskakin on jäykkä!
Pitäisiköhän hakeutua tarkempiin päänkuvauksiin! Tämä ei ole tavallista päänsärkyä! Olen 63 vuotias nainen!

en kestä

Hei minulla on ns.ankyloosi vasemmalla c3/4 jossa lisäluu tuntuu käteen näin sanoi fysiatri vuosi sitten voiko tuo lisäluu painaa hermoa kun siinä kohtaa tuntuu kovaa poltetta vaatii kovia kipulääkkeitä, minulle on tehty myös kaularangan välilevytyrä leikkaus 3 vuotta sitten mutta implantti ei luutunut painoi päätelevyyn on runsas 2 mm listeesi, leikattiin uudelleen v.2017 alussa levytys, luudutus omasta luusta, edelleen molempiin käsiin polttavat kivut alas asti pikkusormiin tuntuu kuin jänteet olisivat kireällä kaularangassa todettu lievä krooninen hermojuurivaurio c6 molemmin puolin mitä teen, auttaisiko kipustimulaattori.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat