Kommentit (8)

alkoholihelpotus

olen nuori 21v mies ja olen nyt tässä litkinyt olutta n. 5kk verran joka päivä 6-12 olutta illassa. oluiden määrä on kasvanut joka päivä koko tuona aika että nyt menee se 12 illassa. valvoessa menee yöhön asti. lähinnä tässä juodessa on se että olen kärsiny paniikkihäiriöstä ja kun juon olutta sitä ei tule. illalla n. 10-11 aikaan kun en ole juonut yhtään olutta niin alkaa tulla huimausta ja ahdistusta. tähän olut helpottaa. käytän kuitenkin escitalopram actavis 20mg lääkettä tähän paniikkihäiriöön.

Vierailija

Kuulostaa erittäin paljolta määrältä yhdessä illassa, ja eritoten, kun se tapahtuu päivittäin! ! Jos olisin sinä, menisin lääkärille ja kertoisin hänelle sen, mitä nyt tässä. Josko tuota escilatopramin määrää voisi nostaa. Kalja ei ole lääke mihinkään sairauteen tai oireisiin, myöhemmin vain tulee pahentamaan tilannettasi.

Usko pois,

t. nimim. kokemusta on...

Vierailija

Mahtaako täällä enää ketään käydä... olen 20-vuotias opiskelijatyttö jolla on nyt ollut aika raju putki yhden viikon ajan. Kertaakaan en juonut itseäni muistinmemetykseen tai kaatokänniin, mutta kokonaismäärä yhdeltä viikolta pelottaa. Olenko voinut aiheuttaa pysyvää haittaa jo poikkeusviikolla? Taustatietoa: 2vk sitten aloitettu uusi masennuslääke, merkittävä alipaino.

AnnBell

Miksi ne ajokorti pois ottaisivat,(tai eihän lääkäri sitä tee vaan poliisi,lääkärin lausunnon perusteella),ellet aja humalassa/krapulassa ja/tai käytä lääkkeitä,jotka saattaa heikentää tarkkaavaisuutta liikenteessä?

AnnBell

Hei sinä 20.v opikelija tyttö. Ei yksi vk tee kesää/talvea. Ts.ei siitä ole sinulle varmaankaan haittaa ollut,ellei lääkityksen ja alkoholin yhteiskäytöstä koidu vaurioita. Masennuslääkkeet ja alkoholi eivät koskaan sovi yhteen.