Ota lisää B12-muistivitamiinia

Suuri B12-vitamiinipitoisuus pienentää riskiä sairastua Alzheimerin tautiin. B12-vitamiinin puutos yleistyy vanhetessa, kun sen imeytyminen heikkenee.Lue koko juttu

Ota lisää B12-muistivitamiinia

Kommentit (3)

Olen juuri tänään saanut verikokeen (ihan rutiini-sellaisen) tulokset, ja B12-vitamiinin  viitearvon yläraja ylittyy. Syön ihan tavallista ruokaa, olen 67-vuotias enkä napsi mitään pillereitä. Jos nyt rupeaisin umpimähkään muistiani B2-vitamiinilisällä parantelemaan, niin mitä seuraisi ?

Ei kaikkien vanhojenkaan tarvitse mistään puutteista kärsiä. Siis ehdottomasti verikokeet ennen kuin aloittaa omatoimisen vitaminoitumisen.

• ylös 29
  • alas 29
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Marketta

Vierailija kirjoitti:

Olen juuri tänään saanut verikokeen (ihan rutiini-sellaisen) tulokset, ja B12-vitamiinin  viitearvon yläraja ylittyy. Syön ihan tavallista ruokaa, olen 67-vuotias enkä napsi mitään pillereitä. Jos nyt rupeaisin umpimähkään muistiani B2-vitamiinilisällä parantelemaan, niin mitä seuraisi ?

Ei kaikkien vanhojenkaan tarvitse mistään puutteista kärsiä. Siis ehdottomasti verikokeet ennen kuin aloittaa omatoimisen vitaminoitumisen.

Viitearvot

138  - 652 pmol/l

Pyydä arvosi.

• ylös 22
  • alas 21

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat