Homekoulu vai mikä

Vierailija

Olen kohta 16 vuotias poika, eli käyn 9 luokkaa ja tarkoitus olisi päästä toukokuussa veks koko koulusta.
Kun menin seiskalle sain oireita kotitalousluokassa, ja syyksi epäiltiin ruoka-aine allergioitani, joita siis maito kala ja pähkinä.
Oli huono-olo, heikotti, oksetti.
Kasilla oireet jatkui mutta kotitalous ei. Kouluterkkari sanoi että väsymystä ja labrakokeet näyttivät normaalia.
Nyt 9 syksy meni vielä samalla tavalla että välillä kotona huonon olon takia, mutta joulun jälkeen tuli täyskäänne.
Huono olo jatkuu, oksettaa, pää on kipeä, heikottaa, väsyttää.
Olen ollut puolittaisia päiviä koulussa, välillä tunnin tai välillä kolme, välillä koko päivän.
Aamutunnit tuntuu olevan pahimmat, koska ilmastointi ei ole yöllä päällä ainakaan täydellä teholla. Jos menen 9 kouluun, voin olla max. 2 tuntia, yleensä ensimmäisen tunnin jälkeen kotiinlähtö.
11 meno on auttanut, olen ollut siitä eteenpäin loppupäivän, mutta nyt sekään ei enää näköjään auta. Olin viimeviikolla ennätysmäärän tunteja koulussa koko keväänä, ja nyt olen ollut keskiviikkoillasta asti huonovointinen, oksettanut ja oksentanut, mutta sitten ei kuitenkaan oksennus tule kunnolla.
Eihän tässä terveyttä tahdo menettää loppuiäksi.

Enhän minä voi sanoa että tämä koulusta johtuu, mutta nyt 3 viikkoa sitten oli uudet labratestit ja kaikki näytti normaalia tai jopa parempaa.
Yleensä oireet myös pahenee koulussa.

Olenko loppukevään kotona ja teen tehtävät ja suoritan koulun loppuun näin?

Tuntuu että harrastukset ja normaalielämä katoaa pikkuhiljaa, kun ei olon takia enää mihinkään pysty. Lääkäri määräsi labrakokeiden jälkeen pahoinvointipillereitä, mutta ei mitään apua.

Olisi kiva puhua saman ongelman painojoiden kanssa.
Millä tästä pääsisi eroon? 

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat