Pallomaha varoittaa esidiabeteksesta

Aikuistyypin diabetes tai sepelvaltimotauti ei yleensä ala varoittamatta. Elimistö on vihjaillut pahasta olostaan jo pitkään. Ota viestit tosissasi, niin saat lisää terveitä vuosia.Lue koko juttu

Pallomaha varoittaa esidiabeteksesta

Kommentit (3)

Kiitos, hieno artikkeli. 

Minulla on myös pallomaha ja olen DI 45 vuotta.

Nyt DI poistaa oman pallomahan sokerin syönnin vähentämisellä -50% !

• ylös 17
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Terveet elämäntavat, kumpuvatsa

Lopultakin vahvistus sille, mitä olen itse päätellyt perusaineenvaihdunnan tuntemukseni perusteella: joka paikassa puhutaan siitä, että diabeteksen oireita olisi yllättävä laihtuminen. Mielestäni tämä on täysin päinvastoin - ainakin omalla kohdallani. Sen jälkeen kun on "menty rajan yli", ei painoa tahdo saada millään enää hallintaan. Ei auta oikea ruokavalio, ei panttaaminen, ei liikunta. Paino jos ei nouse, niin ei kyllä tipukaan. Ja syynä todellakin se, että vaikka söisit kuinka terveellisesti, veressä on koko ajan ylenmäärin sokeria, joka sitten varastoituu ja toisaalta estää myös rasvan palamisen. Tämä kierre katkesi, kun aloitin verensokeria alentavan lääkityksen. Paino on lähtenyt lasku-uralle - lopultakin! Kuinkahan paljon ihmisiä syyllistetään lihavuudesta ("syö vähemmän ja liiku enemmän") vain sen vuoksi, että heillä on tietämättään 2-diabetes, jolloin mitkään dieetit eikä mikään liikuntamäärä saa yksin painoa putoamaan. Tarvitaan lääkitys, jotta kierre kääntyy toiseen suuntaan. Kiitos tästä tiedosta!

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat