10 syytä lopettaa juhlatupakointi

klo 15:42 | 1.5.2014
Ei savukkeista tai nuuskasta haittaa ole, jos niitä käyttää vain satunnaisesti juhlissa – vai onko sittenkin?Lue koko juttu
Ei savukkeista tai nuuskasta haittaa ole, jos niitä käyttää vain satunnaisesti juhlissa – vai onko sittenkin?Lue koko juttu
Ladataan...
1. Eläminen kannattaa lopettaa,koska se johtaa 100% kuolemaan
2. Tanssiminen kannatta lopettaa, koska se saattaa johtaa varvasmurtumiin.
3. syöminen kannattaa lopettaa, koska se saattaa aiheuttaa suolistokaasuja, ja johtaa ilmaston tuhoutumiseen.
4. sosiaalinen kanssakäynti ihmisten kanssa, kannattaa lopettaa, koska se saattaa johtaa erimielisyyksiin, ja aiheuttaa ristiriitaisia tilanteita, väkivaltaa, yms.
Uskon ennemmin Lasse Lehtistä:
http://pena.dy.fi/keskustelu/index.php?aihe=146
Jos haluaa kokonaan irti tupakasta niin suosittelen kokeilemaan sähkötupakkaa. Itse pääsin tupakasta eroon sen avulla vaikka olin polttanut yli 15 vuotta. Läysin myös hyvän blogikirjoituksen missä neuvotaan miten päästä irti tupakasta. Suosittelen lukemaan!
Huom. laatu sikareissa tuota myrkkyjen käyttöä rajoitetaan, koska se vaikuttaa tuotteen makuun. Pientä asiaan perehtymättömän propagandaa on aistittavissa. Se on totta, että kaikki palokaasut ovat myrkkyä.
Tupakoinnin lopettaminen on vasta aluillaan, mutta se on joka päivä helpompaa kun käytän melko haitatonta sähkötupakkaa. Sähkötupakkaa ei pidä tietenkään sanoa haitattomaksi, mutta sen haitat ovat mitättömän pieniä tupakointiin verrattuna jossa on tervee, palokaasuja sekä 40 000 kemikaalia, joita sähkötupakassa ei ole. En suosittele aloittamaan sähkötupakointiakaan kenellekkään, mutta suosittelen korvaamaan tupakoinnin kyllä sillä.
(Ei, tämä ei ole mikään mainospuhe)
Nyt päivä kerrallaan ja irti tupakoinnista. Makuaisti palautuu yllättävän pian, sekä tupakki alkaa haisemaan todella pahalle myös melko nopeasti. Sopivan alhaiset muttei liian alhaiset nikoniini nesteet ja ajan kanssa kokonaan irti riippuvaisuuksista, kuten nikotiinista.
Tupakoitsijan puhetta
Tupakanpoltosta lääkäkärit vetävät joka sairauteen vaikka niin ei oli
Kyllä savut voi vetää esim. harmaa LM nikotiinia vain 0.3 mg tervaa 3 mg. Tupakanpoltto saanut liian suuren haloon. Miksi nykyisin on enempi syöpää kuin ennen vaikka terveysintoilijat kuinka paasaa. Kyllä rakastelun päälle on kiva käydä vetään savut. Ja tupakka vielä pitää sinut timmissä kunnossa . jos lopetat lihot 15kg-20kg etkä saa painoa laskemaan vaikka terveysintoilija toisin väittävät. lääkäri käski isän lopettaa tupakanpoltton ja hän myös lopetti. oli hoikka mies kun poltti muta lopetamisen jälkeen lihoi yli 20kg. no isällä oli seuraava kontrolli lääkäriin isä kysyi lääjäriltä että tämäkö on nyt hyvä,lääkäri katsoi isää pitkään ja sanoi kyllä on parempi kun alat polttamaan. isä elää ja on 96v 2-4 savuketta polttaa vieläkin järki pelaa ja huumori kukoistasa,että vetäkää terveysintoilijat siitä.
Ei mitään korvaavia.
Jos haluat lopettaa, lopeta.
Jos et halua, polta.
Menehän jatkamaan niitä päiväuniasi jonnekin muualle. Tiiät itsekin millaista puppua kirjotat.
Ja tuo sun ” rakastelu” kyllä tiedetään, tupakanhajuinen höyrymakkara.
ihan kuullostaa tuo kommentti oikeen periteiseltä nikotiiniriippuvaisen puheelta. ei pystytä myöntämään omaa ongelmaa itselleen niin aletaan vänkäämään ja puolustamaan tupakan sosiaalisia hyötyjä. fakta on se että tupakointi aiheuttaa syöpää ja siihen kun sairastuu niin sitten saakin olla ihan yksin syöpänsä kanssa ja itkeä katkeraa itkuansa kun elämä uhkaa päättyä ennenaikaisesti ja vielä ihan omasta syystä.
Kannattaa kyllä ehdottomasti lopettaa juhlatupakointi. Siitä tulee helposti jatkuva tapa ja sitten tupakkaa palaakin kokoajan. Itse poltin aina juhlissa monta vuotta. Koitin lopettaa monesti, mutta se ei millään onnistunut ennenkuin aloin käyttämään nikotiinipusseja tupakoinnin sijasta. Nikotiinipussit on olleet tosi suuri apu. Enää ei haise vaatteet pahalle eikä aamulla ole kipeät keuhkot. Jos tupakointi ei meinaa muuten loppua niin kannattaa kokeilla nuita nikotiinipusseja vaikka eivät nekään ole toki yhtä terveellisiä kuin olla kokonaan ilman. Itse tilaan nuita nikotiinipusseja kiekkotorni nimisestä kaupasta, mutta niitä on nykään usein monta muutakin. Kaupasta saa myös zonnic nimisiä pusseja mutta niiden laatu ja maku ei ole kovin hyvä.
Itse olen myös noiden nikotiinipussien kannalla, ne on todella toimivia, kun vain löytää itselle sopivat pussit. Minulla tupakointi loppui ensin nuuskan avulla ja sitten olikin todella vaikea päästä eroon siitä nuuskasta. Sitten kun löysin Denssi nikotiinipussit verkkokaupasta, oli myös nuuskasta luopuminen helppoa. Zonnicit ja monet muut tuli kokeiltua ensin, mutta vasta tuossa denssissä löytyi riittävästi potkua, että nuuskan pystyi jättämään pois.