Kommentit (4)

Vierailija

enpä sanoisi että puuroissa tai pussikeitoissa on paljoa proteiinia.  Energia on toinen asia mihin pitäisi kiinnittää huomiota.. Kannattaisi suositella pähkinöitä, voita, juustoa, yms.

Vierailija

Pihveissä, kyljyksissä ja muussa lihassa sekä kalassa on paljon hyvälaatuista proteiinia; leivässä ja puurossa ei niinkään. Nykyisin muodissa olevasta lihan välttelystä seuraa usein näitä puutostiloja, etenkin vanhuksille. Patukoita ja pussikeittoja ei vanhusten tarvitsisi syödä vaan oikeaa ruokaa.

Vierailija

Syön itse ja syötän miehellekin pähkinöitä ja manteleita päivittäin, avokadon viikossa, että tulee hyviä rasvoja, luomutaateleita ja aprikooseja kuidun saamiseksi, myös banaani on hyvä. Kananmunaa pari kertaa viikossa. Lohta ja silakkaa itsetehdyllä muusilla, jossa maitoa ja vähän voita sekä pakastepinaattia. Broileria pari kertaa viikossa. Kolesteroliarvot ovat pysyneet hyvinä. Proteiinipatukat ovat käteviä matkoilla mukana, kun katsoo, ettei niissä ole kovin paljon sokeria.

Nainen58

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat