Liian lihavat reidet 13v

Vierailija

Hei! Olen 13v tyttö pituuteni on 154cm ja paino 47kg joten olen normaali painoinen ja haluaisin saada reisistäni vähä läskiä pois ja en viitsi aloittaa diettiä ja huomioikaa, että en oikein jaksa käydä lenkeillä joten en ole kovin urheilullinen ja haluaisin mieluiten tehdä jotain sisällä joten olisi kiva saada vikkejä:)

Ja KIITOS jo etukäteen!!

Kommentit (1)

Vierailija

Ensinnäkin, älä ala laihduttamaan, varsinkaan tossa iässä ja tossa painossa. Ihmisten ruumiinrakenteet on erilaisia; kaikki ei näytä Victoria's Secret-malleilta samassa painoindeksissä. Sun reidet on varmasti ihan normaalit. Varsinkin sun ikäisten tyttöjen päässä kehon "ongelmakohdat" paisuvat suhteettoman isoiksi, nimimerkillä kokemusta on. :D

Toiseksi, jos haluaa kehosta rasvaa pois sitä ei pysty polttamaan kohdistetusti, eikä kulutus nouse suuremmaksi kuin energiansaanti jos ei vähennä syömistä ja/tai ala liikkua. (en siis tällä todellakaan tarkoita, että sun pitäisi tehdä kumpaakaan.) Lihaksia voi tietenkin kasvattaa ja ne kiinteyttävät reisiä, mutta saavat ne näyttämään isommilta.

Tee mulle palvelus ja yritä hyväksyä itsesi sellaisena kun oot. Oot ilmeisesti terve ja normaalipainoinen tyttö, joten en nää mitään syytä alkaa muokkaamaan vartaloa varsinkaan noin nuorena. Pahimmillaan se voi johtaa syömishäiriöön mikä ei oo leikin asia.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat